Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 virker som d er flere som er "bekymret" for det.... økt rennende utflod som forveksles med fostervann ..... jeg "lekker" utflod for å si d sånn.. tror ikke d er fostervann , men skal få det sjekket imorgen ... FLERE ?
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Var å sjekket i går. Det er for min del heldigvis "bare" utfloden som har fått vandig konsistens og utseende..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 hvordan sjekket de det ? ... hvordan opplever du utfloden din ? ....
Piruett Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har opplevd et par ganger når jeg har vært på toalettet om natten nå, at jeg er våt mellom bena når jeg kommer meg tilbake i senga igjen. Tørket det bort med kleenex lommetørkle, og la meg til å sove igjen. Var så innmari trøtt. Vet ikke helt hva det er... Lurer på om det er veldig våt utflod, eller fostervann kanskje... Skal til JM tirsdag. Får høre litt da kanskje.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 jeg er bekymret for det ja. var å gikk en tur i stad og da jeg kom tilbake var det kommet en del klar væske i trusa. kort tid etter det måtte jeg skifte igjen da det rant ut mer. kjmepe ekkelt. dette har skjedd flere ganger over tid.. lurer på å ringe føden nå. føles ut som det siver litt konstant nå..er i uke 40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå