gullets mamma Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Lille gutten min på11 mnd er syk nå.han har 39 grader feber og vil ikke ta til seg mat.Det lille jeg får i han,det kaster han opp.Noen forslag til hva jeg kan gi han som er lettere for han å holde på?Syns så synd på han nå
delfinia3 Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hei du! Huff...ikke moro når bebbisene er syke! Det beste du kan gi han nå, er masse kald drikke. Har en jente på to år , hun har vært mye syk. Legene har bestandig ved høy feber sagt; Gi MASSE kald drikke, ikke mas med fast føde...vent til feberen går ned og barnet selv viser tegn på matlyst! Ammer du enda, er det bare å "stålamme". Håper dette var noen gode råd. God bedring til lillemann:-)
-carina- Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Huff da, så leit å høre at han har blitt syk! Riktig god bedring!!! )
cambaby*20.juli-06* Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 hei. stakkars gutten din..min lille jente har nettopp vært syk, da va d bare puppen og frutti/fruktmos som gikk ned. er jo viktig å få væske i seg.. god bedring, håpe han blir fort frisk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå