Gå til innhold

Blir litt frustrert nå kjenner jeg-

Anbefalte innlegg

Har skrevet ett eller to innlegg her tidligere...

For å oppsummere, så skulle e ha vært inne i Oslo uke 6. Men måtte avbryte igjen, p.g.a at på mandag kveld testet jeg positivt på en CB.

Tok igjen ny test morgenen etter, var samme resultat, bortsett fra at jeg begynte å blø. Har ikke blødd like mye som en vanlig mensen heller, men har vært litt "koagulert" blod, noen ganger. Ikke har jeg hatt smerter heller.

Tok en ny test igjen, om torsdagen. Den var svakere positiv. Torsdagen blødde jeg så og si ingen ting, bare spotting, trengte ikke å bruke bind, for å si det slik. Så var d bare med det.

Men idag, så var d en MØRKE-rød blod stripe i trusa (beklager detaljene), på kanskje 10 cm..Våknet også i dag tidlig på morgningen, hvor jeg var VELDIG kvalm. . Puppene er av og på- ømme, hehe. . og får av og til stikkinger i dem.

ÅRH!!!!!!

Fortsetter under...

Takk for svar, Vil_ha_babynr.2!!! Ja- har jo ett lite håp da. .skal til gynekolog nå til tirsdag, etter anbefaling fra legekontoret. De kan gjøre litt mere enn en lege..

Av og te har d vært vanlig blod, men har vært så utrolig lite, har bare vært mørkt blod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...