Gå til innhold

Er du skuffet over

Anbefalte innlegg

Skrevet

at du får jente/gutt eller er det akkurat det samme for deg hva du får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så mange spennende sider ved begge kjønn, så jeg er ihvertfall veldig glad uansett:) Skulle ønske jeg fikk vite det snart så jeg kan slutte å kalle barnet mitt for det eller den bare... hehe.

Skrevet

Det kunne aldri ha falt meg inn å bli skuffet over kjønnet på mitt barn! Jeg håper at hun er frisk og rask, men skuffet vil jeg aldri bli.

Skrevet

Det er akkurat samme hva kjønn min lille er =) Jeg ønsker også mer at barnet er friskt. Like søtt med begge kjønn, på hver sin måte =)

Skrevet

Kjønnet spiller absolutt ingen rolle for meg!!

Skrevet

før vi begynte å planlegge graviditeten,så hadde jeg laget meg et slags ideell ønske,(først det kjønnet,så det osv) men så fort vi begynte prøvingen,og jeg ble gravid,så har det ikke spillt noen rolle i det hele tatt(selv om det kanskje høres ut som en klisje),ønsker,håper og tror bare at alt går bra med barnet,at han/hun holder seg inne lenge nok og at det ikke skjer noe skummelt.er absolutt like stolt,fornøyd og glad for både jente og gutt.

Skrevet

hehe

vi har alltid ønsket oss gutt. Men som hope sier over her - når graviditeten var en realitet, kunne det ikke spilt mindre rolle!

Gleder meg til å vite kjønnet, så babyen kan få et annet navn enn Sneipen eller "den", men utover det er virkelig ikke kjønnet viktig,

jeg vil gjøre mitt beste for at dette blir en bra og fornøyd person uansett!

Kommer til å bli overlykkelig uansett jeg:)

Skrevet

Hvilket kjønn det blir spiller absolutt ingen rolle. Det er en av grunnene til at vi ikke vikke vite det på UL heller. Vi har ei jente fra før og det virker som om de fleste rundt oss håper at vi får en gutt. Det blir heldigvis ikke mitt problem hvis de blir skuffet. Vi har ikke planer om å få mer enn to barn, så enten ender vi opp med et sjarmtroll av hvert kjønn, eller så får vi to små prinsesser. :-)

Skrevet

Jeg kan godt innrømme det jeg, jeg er litt skuffet. Har kjempe lyst på en av hvert kjønn å nå får jeg en gutt til.

Men for all del, barnet er like velkommen fordi.

Skrevet

Tidligere ønsket jeg meg en jente, men når vi begynte prøvingen var det akkuratt 100% det samme.

Skrevet

Det spiller ingen rolle hva jeg får så lenge det er velskapt :o))

men en har jo et ønske da når en sitter med to gutter fra før...

Men blir like glad om det blir gutt denne gangen å :o))

Skrevet

jeg har prøvd å tenke meg til vilket kjønn jeg ønsker meg. det jeg endte opp med var, gutt,nei jente,nei gutt, nei jente,nei gutt,nei jente..... nei faen jeg vet ikke. like bra med begge deler. : ) så jeg blir like glad uansett vilket kjønn. da jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg ønsker meg mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...