Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med det siste måltidet for kvelden?


Kristannaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skifter som regel før maten, siden det er mye gulping her og da vil jeg ikke bøye og tøye henne mer enn absolutt nødvendig, for da renner det i hvert fall ut. Tar maten i stua som regel og venter til hun roer seg litt og går så på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tar vi kveldsstell først- med dusjing av hele lillegutt under dusjkrana (elsker vann han her;)) masse kos og stryking på stellebordet, ligge uten bleie og trene nakken osv- dette stellet tar ganske lang tid;)

Så er det mat på soverommet etterpå- da med lyset slått av og lite snakk- så er det å kose litt og over i egen seng hvor han som oftest sovner etter et kvarter- hvis han ikke sover når vi legger han oppi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi tar kveldsstell før eller etter måltidet kommer litt an på hvor mye/lenge hunhar vært våken på kvelden. Men gir maten i stuen. Skifter som regel bleia før maten, tilfelle hun sovner skikkelig godt :-) Hvis ikke hun bæsjer skikkelig da. Gir siste måltidet i stuen, har litt lite lys på og sånn. Legger seg mellom 21.30 og 2400 en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å prøver å finne ut hva som er best,har ikke helt funnet ut det som fungerer best ennå!

Har som regel skifta bleia uansett etter siste måltid,men da blir han jo lysvåken igjen selvom jeg gjør det med lite lys på!

Idag skal jeg prøve med siste måltid i stuen med lite lys på tror jeg..

Føler meg litt som en forsker her nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,høres kjent ut. samme hvor trøtt hun er blir hun sprell våken når hun kommer på stellebordet - også i mørket. Stellebordet er favorittplassen! Har prøvd å skifte i senga t.o.m, men da tissa hun på dyna..hehe..

Man må jo bare prøve seg fram :-) lillemor vil helst ikke sove i senga på natta, så det er et lite prosekt å legge henne. Samme om hun er nesten i koma når vi legger henne i senga, tar det kort tid før øynene er kulerunde og våkne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Vi skifter bleie først og tar på pysjen, og ammer på soverommet med lyset av, lite prating bare litt stryking, opp på brystet og rape også rett i seng med lillegutt, sier god natt og går ut av rommet. Hører han spreller og knirker litt og ofte gråter han littebitt akkurat i det han sovner. Blir det ordentlig gråting er det opp på puppen igjen... Ofte sovner han på puppen og våkner ikke når vi legger han. da merker jeg at han gråter veldig med en gang han våkner på natta.. rart egentlig. men hvis han sovner av seg selv i senga kan han ligge å knirke lenge i senga når han våkner før det blir gråt. skifter bare bleie på natta hvis han er dyvåt eller har bæsjet, synes synd på han hver gang han ligger med våt bleie, men det er visst bare å la han ligge med våt bleie så lenge han ikke er sår eller blir urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi tar siste måltid i stua med lite lys.. bleien skiftes før hun får mat,for hun blir så våken på stellebordet..

Hun sovner i ellve-tolv tida i baggen sin,så jeg bærer henne ned til soverommet vårt da i baggen. hun ligger i den om natta enda, hun skriker så mye når vi legger henne i senga. Men d blir vel etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer i stua etter stell og bleieskift. Så legger jeg han stort sett i senga (vugga) etter at han har sovna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...