Gå til innhold

Kan man drikke......

Anbefalte innlegg

Skrevet

...battery eller burn under fødselen? Tenker på energy......:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan nok det, men ikke for tidlig under fødselen.. for det er jo veldig mye koffein i det. samt at du kan oppleve en "down" dvs at du får en kjapp opptur, og så mister du enda mer energi etterpå..

jeg ville anbefalt sjokolade og saft i stedet, tror jeg. sett fra et ernæringsmessig standpunkt;) (har jo ikke født før selv)

Skrevet

Har født en gang før. Brukte 21 timer...! Var såå sliten at jeg holdt på å dø....

Så nå er jeg bare ute etter ting som kan gi meg energi...:)

Skrevet

bare litt synd om du taper mer energi på det enn du gavner, lissom..

hva med bananer? Masse fruktsukker i det. Og ikke så vanskelig å få i seg.. Og litt salte ting om du blir kvalm kanskje?

Skrevet

Bør nok spise godt i begynnelsen av fødselen (ikke mye... men frukt, nøtter ol), hvis det er noen minutter mellom riene.. Jeg hadde vannavgang og rier med 3 min mellom førrst, og 1 1/2 mellom da vi kom oss ut i bilen 15min senere.. Rakk ikke spise mye før jenta kom. Men drakk Powerade energi drikk.. Gull verdt!!

Skrevet

SOm nevnt er powerrade en god energikilde. hvis du vil ha det mer "naturlig" så blander du 50/50 vann og eplemost. rask energi uten altfor mange E-stoffer. bananer er også bra, samt ren sjokolade. jeg vil også anbefale ernæringsdrikker (kjøpes på apotek) hvis fødselen strekker ut og en sliter med å få i seg næring. hold dem kalde da smaker de best!

Skrevet

Tusen takk for gode råd alle sammen:))

Skrevet

til alle fødslene har jeg hatt med meg xl1 på flaske og xl1-tabletter. De gir masse energi, og smaker ok også. På den siste, rakk jeg ikke å finne dem fram fordi det gikk så fort.:)

Skrevet

på battery boksene står det faktisk at det ikke bør drikkes av gravide;)

Skrevet

Druesukkertabletter man kjøper på helsekosten funker kanskje?

Skrevet

det står på burn boksene også at de ikke bør drikkes av gravide..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...