*Angelface* Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 ...battery eller burn under fødselen? Tenker på energy......
VinterSol+2 Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 du kan nok det, men ikke for tidlig under fødselen.. for det er jo veldig mye koffein i det. samt at du kan oppleve en "down" dvs at du får en kjapp opptur, og så mister du enda mer energi etterpå.. jeg ville anbefalt sjokolade og saft i stedet, tror jeg. sett fra et ernæringsmessig standpunkt;) (har jo ikke født før selv)
*Angelface* Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Har født en gang før. Brukte 21 timer...! Var såå sliten at jeg holdt på å dø.... Så nå er jeg bare ute etter ting som kan gi meg energi...
VinterSol+2 Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 bare litt synd om du taper mer energi på det enn du gavner, lissom.. hva med bananer? Masse fruktsukker i det. Og ikke så vanskelig å få i seg.. Og litt salte ting om du blir kvalm kanskje?
doble Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Bør nok spise godt i begynnelsen av fødselen (ikke mye... men frukt, nøtter ol), hvis det er noen minutter mellom riene.. Jeg hadde vannavgang og rier med 3 min mellom førrst, og 1 1/2 mellom da vi kom oss ut i bilen 15min senere.. Rakk ikke spise mye før jenta kom. Men drakk Powerade energi drikk.. Gull verdt!!
LilleMy med nr3 Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 SOm nevnt er powerrade en god energikilde. hvis du vil ha det mer "naturlig" så blander du 50/50 vann og eplemost. rask energi uten altfor mange E-stoffer. bananer er også bra, samt ren sjokolade. jeg vil også anbefale ernæringsdrikker (kjøpes på apotek) hvis fødselen strekker ut og en sliter med å få i seg næring. hold dem kalde da smaker de best!
*Angelface* Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk for gode råd alle sammen:))
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 til alle fødslene har jeg hatt med meg xl1 på flaske og xl1-tabletter. De gir masse energi, og smaker ok også. På den siste, rakk jeg ikke å finne dem fram fordi det gikk så fort.
PintSizedDictator Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 på battery boksene står det faktisk at det ikke bør drikkes av gravide;)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Druesukkertabletter man kjøper på helsekosten funker kanskje?
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 det står på burn boksene også at de ikke bør drikkes av gravide..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå