Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut å reise med snuppa på snart 4 mnd. Lurer på om vi får ta med bilstolen inn på flyet... Er jo veldig kjekt å bære henne i den siden vi skal bytte fly et par ganger og det blir ventetid på flyplassene. Hvis det er plass nok kan vi jo sette henne i stolen oppi flysetet. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du får ta med bilstolen inn, nei. Blir for stor og kronglete. Ring nærmeste flyplass og hør, men jeg tror jeg leste om ei her inne som ikke fikk ta med bilstolen inn nei. All bagasje skal få plass i hyllene over setene vet du, og det gjør ikke en bilstol.

Skrevet

Jeg var ute og reiste med en på 4 mnd, hadde med bæresele jeg, men det var en forholdsvis kort flytur da. Ingen mellomlandinger, kun venting på flyplassen før vi fikk gå inn i flyet... Men bæresele var kjekt:)

Skrevet

er vel lettere å ta henne i bæreselen eller?den har jeg tenkt å ta med meg når vi skal ut å reise...ofte kan man hvis ha med seg vognen frem til man går inn på flyet...

Skrevet

noen jeg kjenner hadde med bilstolen inn på flyet... det var ledig sete ved siden av de.. så ungen sov der nesten hele veien....

Skrevet

Viss du skal ta me bilstolen må bilstol typen være godkjent av flyselskapet. Du må også betale barnebillett for spedbarnet viss du skal ha henne i bilsete.

Skrevet

Jeg har en gutt på 6 mnd og har flydd alene med ham mange ganger allerede. Da han var pitteliten hadde jeg ham i babybjørn og på fanget under flyturen men de siste gangene har jeg hatt ham i bilsete. Har ikke betalt ekstra for det, det eneste kriteriet for å få lov til det er at flyet ikke er fullt. Synes absolutt det var best å ha ham i bilsetet! Festet bilstolen i setet ved siden av meg på samme måten som i bil, bare uten fastet bak i ryggen. Det er ihvertfall mine erfaringer...

Lykke til og god tur!

Skrevet

tror det er veldig forskjellig om man får lov å ha med sete eller ikke .

sist vi var ute og fløy fikk jeg ikke ha det med inn. er ett kriterie at sete skal kunne legges i hyllen over(fikk jeg beskjed oom fra sas)

ville satset på bæresele .

Skrevet

Vi har tatt med setet på flyet begge gangene vi har vært ute å flydd, har ikke betalt noe ekstra for det. Er det ikke plass i flyet legger du det enten i hylla, eller de får sendt det med bagasjen. Har ikke vært noe problem for oss i alle fall. Sjelden det er helt fullt på flyet også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...