Gå til innhold

ingenting skjer og nå er vi klar!

Anbefalte innlegg

lillegutt sine klær er vasket å ligger i skuffen. senga og vugga er klar. det føles litt rart å sitte her å bare vente. har termin i dag og plutselig så er ikke denne datoen viktig i det hele tatt... frustrerende!! og vis det ringer en til å spør om jeg kjenner noe eller om han ikke er kommet så kommer jeg til å "rase av tappen"!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879353-ingenting-skjer-og-n%C3%A5-er-vi-klar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo den datoen man har sett frem til hele tida og nå når den er der så er det ikke noe big deal likevel fordi disse babyen bestemmer opplegget selv..

folk ringer,mailer og txtr i hytt og pine,hva er vitsen vi sier da fra om ungen er kommet..

pappa ringte meg i går og lurte på om denne babyen ikke ble noe av eller var avlyst.:)han er vanligvis ikke sånn som maser og bryr seg men vi jobber på samme sted og nå får han mailer og spørsmål på jobben om det her skjedd noe,hallo er folk helt idioter eller...

vi får krysse fingra for at de tar seg en tur ut snart:)

Termin i dag, og ikke noen lillebror har vist seg, nei...

Gikk 11 dager over termin sist, så var jo forberedt på å gå over termin denne gangen også, men SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lei av å vente og man blir jammen ikke mindre lei av alt maset om "kjenner du noe???" og "skjer det noe???"

KOM UT LILLE VENN!!!! DIN TID I MAGEN MIN ER OVER NÅ!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...