Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ikke vært så aktiv her inne, men jeg er endel her og leser, og jeg har fulgt med deg:) Både det forrige forsøket ditt og dette. Håper av hele mitt hjerte at du har lyktes nå Av en eller annen merkelig grunn, så har jeg vært sikker på at denne gangen er det din tur:o))) Masse masse lykke til fra meg! Ps! Du har forresten et kjempekoselig nick Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879099-tullemor1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Sååååå koselig å høre fra deg.... jøss ble helt rørt jeg hehe... er jeg gravid kanskje hehe....... ))) Ja er jo på dag 14 nå og ingen tegn til tante så det ser jo veldig lovende ut gitt.. skal ta blodprøve i morgen hos legen så skal jeg ringe Danmark og Ciconia onsdag kl 13.00 for svar... Så dette er kjempe spennende, og etter 11 år med slit hadde det vært hyggelig å få en drøm oppfylt altså.. Du da?? hva og hvor er du fra.. hvor er du i prosessen?? fortell litt da anita... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879099-tullemor1/#findComment-7879162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal følge med deg videre, og håper på et jubel-innlegg fra deg på onsdag:o))) Akkurat nå så er jeg bare "venter"...Står i kø for eggdonasjon i Finland, og har fått vite at innsettingen mest sannsynlig vil bli i august. Det er leeenge til, men har valgt og ikke bytte klinikk, og heller bare være i Finland der jeg og sambo var på forsamtale i november... Jeg "mistet" plutselig mensen min for to år siden etter og ha hatt den regelmessig siden jeg var 12 år. Fikk ett og et halvt år etterpå diagnosen kronisk tretthetssyndrom, og legen er usikker på om den kan ha noe med min manglende mens og gjøre (kan klusse til hormonene i kroppen vissnok). Har prøvd Pergo, men fikk ingen eggløsning av denne, og pga av min høye FSH finnes det ikke noe behandling for meg. Grensen for FSH med tanke på prøverørsbehandling i det private ligger på 15, mens min prøve har vært mellom 27 og 67.... I følge gyn min så er jeg kommet i en tidlig overgangsalder, men med min "unge" alder tatt i betrakning så trenger denne tilstanden ikke og være permanent. Fikk plutselig mensen igjen med et brak på nyttårsaften, og dette kan selvfølgelig være et tegn på at ting kaaanskje begynner og rette på seg...Tør ikke og håpe for mye nå, da. Og tenk at man skal kunne SAVNE tante rød...Det hadde jeg ikke trodd for noen år siden:o))) Har prøvd alternativ behandling og dette skal jeg fortsette med. Kanskje er det det som hjelper?? Har også vært i kontakt med dr Hausken i Haugesund, og han synes alt dette med min manglende mens, overgangsalder etc høres "merkelig" ut. Skal ta nye blodprøver (hormonprøver) på torsdag i neste uke, og det er mulig jeg sender han en mail igjen etter det, og ber pent om han kan ta en titt i papirene mine:) Dette ble langt, men nå vet du litt mer om meg:) Jeg bor forresten i Tromsø med samboeren min. Jeg er snart 31 (ikke lenge igjen nå, nei...), han snart 34, og vi har ingen barn fra tidligere. Ha en kjempefin kveld Tullemor1. Jeg krysser alt jeg kan for at det er din tur nå, og at tanta er reist på en laaaang ferie:o) Klem klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879099-tullemor1/#findComment-7879398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei igjen du... tydeligvis er jo utrolig hormonell iallefall for dette innlegget gikk innpå meg og jeg kjente tårene trille nedover uff.. hehe ikke lett å være meg nå altså )) Uff hvor mye du har måttet oppleve da... Jeg har igrunn opplevd mye jeg også som har gjort at jeg har fått tette eggledere, mener nå legene da.. Jeg ble utbrent så jævlig også uff, var sykemeldt i over 3 år, lå mer eller mindre på sykehuset hele tiden. jeg veide 43 kilo ikke veldig mye når man er 180 høy.. pleier å veie 65.. Men er frisk nå og håper drømmen min nå blir oppfylt. Får håpe vi kan holde litt kontakt fremover da.. kjempekoselig å høre fra deg... STOR KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879099-tullemor1/#findComment-7879472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #5 Del Skrevet 21. januar 2007 Du har sannelig vært gjennom mye du også, men det er veldig veldig godt og høre at du er frisk nå) Alternativ behandling har hjulpet meg MYE, og jeg tror at den er en av grunnene til at jeg nå har det så bra. Var sykemeldt i flere perioder før jeg fikk diagnosen kronisk tretthetssyndrom, men nå er jeg tilbake, og det kjennes veldig godt. Jeg jobber på sykehuset hvor jeg har noen fantastiske sjefer, og arbeidskollegaer, og de skal ha sin del av æren for at jeg er tilbake i arbeidslivet. Det finnes ikke maken, det er jeg helt sikker på!! Det er når man er langt nede at man også ser hvem som er de virkelige vennene, og jeg vet nå helt sikkert at jeg har vært veldig heldig, også i valget av de:o) Vi må prøve og holde litt kontakt fremover. Hadde vært kjempekoselig:o) Er så glad for at jeg tok sjansen og skrev til deg istedetfor bare og sitte her og tenke på og gjøre det:o) Stor klem til deg:o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879099-tullemor1/#findComment-7879767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. januar 2007 #6 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja jeg ble kjempeglad når du skrev til meg... Ja det stemmer som du sier, man ser hvem som er venner osv når man blir alvorlig syk det gjorde jeg også, og da ble det ikke mange igjen gitt hehe... Det er godt å være på beina igjen frisk og rask.. og har lært at jeg ikke skal jobbe meg ihjel engang til... Vi holder kontakten vettu... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7879099-tullemor1/#findComment-7879814 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå