Gå til innhold

Til nicco, smugs, ninni og dingeling, mine kjære venner!

horatio

Anbefalte innlegg

Nicco og smugs, så fantastiske nyheter kommer ikke hver dag!

Dette unnet jeg dere av hele mitt hjerte! Det gjelder å ikke gi seg. Nå håper jeg at alt går bra med dere fremover.

Og til deg ninni også! Det er godt å høre at det går bra, du er vel over den verste kneika!

Dingeling: GRATULERER med lille gutten, synes ikke det er lenge siden vi heiet på hverandre på prøversiden! Du er altså i mål alt.

Håper det går bra med dere!

Jeg kan ikke engang skimte startstreken lenger. Tror nok jeg må innse at tiden har løpt fra meg. Jeg klarer å akseptere det, men det er litt sårt at vi ikke skal sitte i sofan sammen med voksende mager! Det var jo planen.

For min del så har jeg sluttet å prøve aktivt, det som skjer, det skjer!

Har så mange andre ting å sysle med som gir livet mening, så kanskje det skal være slik!

Jeg vil følge med dere og heie på dere jenter! Stå på alle sammen!

Stoooore klemmer fra

Fortsetter under...

Hei kjære horatio :))

Tusen takk skal du ha!

Det er bare helt utrolig at det endelig skulle skje, har ikke fattet det selv enda...

Føler meg fortsatt i fin form, så jeg måtte ta en ny test i går for å virkelig få bekreftet det.

Håper virkelig du kommer inn hit du også! Det kan jo være det kan skje nå når du ikke prøver så aktivt vet du.. Uansett så håper jeg alt står bra til med deg! Ble litt bekymret fordi jeg ikke hørte fra deg på e-mail...

Stor klem

hallo kjære deg!!!!

Jeg testet positivt 12 dager over ikm, sier vel noe om hvor lite håp jeg hadde!! Nå er jeg 12 uker i morgen, og begynner å se håp i enden av tunellen.

Den første jeg ville fortelle det til etter mannen min, var deg!! Men her er det nå første dag med pc siden 1. november, så jeg har hatt problemer med å holde meg oppdatert.

Ennå må jeg klype meg i armen når jeg vokner om morgenen, dette er ennå uvirkelig, og som gynekologen sa, sikkert et lite mirakel med de FSH verdiene jeg hadde. Jeg er egentlig overlykkelig, men har en del plager, men det tar jeg med godt humør. Høres ut som et klisje, men jeg tenker på alternativet.....

Var inne på prøvesidene i over ett år, og slapp mange før meg i køen, men nå var det endelig min tur. Tenker faktisk på deg rett som det er, håper alt er bra med deg. Er glad for at du stikker innom innimellom så vi får holdt kontakten, men forstår at det også er trist for deg. Jeg var der selv også, ga bort babytøy og bilstoler, begynte å forbrede meg på at det ikke ble fler. Og så plutselig....

Alt godt til deg....er utrolig takknemlig for tiden vi hadde sammen, det hjalp meg opp av mange hengemyrer!!!

Hei igjen fra meg!

Så hyggelig med livstegn fra dere begge, og gode varme ord! Tenk at det så langt går bra for dere begge. Har lest om Osloturen din nicco, og så deilig at du ble ivaretatt og at du fikk se ditt lille sprellende barn selv om reisen var slitsom! Jeg opplevet jo selv å komme på den samme undersøkelsen, og se at barnet mitt var dødt og det var ubeskrivelig sørgelig.

Og med deg også smugs, tenk at du har vært på din første kontroll, og at det ser bra ut! Det er så ekstra hyggelig at dere opplever dette begge to og at dere kan støtte hverandre fremover! Jeg tenker på dere mange ganger hver dag kjære jenter, og jeg håper så sterkt at dette eventyret skal få en lykkelig slutt, med en enda lykkeligere fortsettelse!

Jeg kommer til å følge med, dette blir en glede for meg også.

Det føles sånn fordi vi delte så mange tanker i motgangen, og vi ønsket så sterkt for hverandre.

Og med deg nicco, som du selv sa med den FSH 'en du hadde så er det et mirakel! Kan ikke helt slutte å tenke på at jeg kunne tenkt meg et mirakel selv, særlig siden jeg hadde FSH på 6....men det skal jo være så mye som skal klaffe. Hvis underet skjer så kommer jeg stormende etter! Hold av en liten snipp i sofan da.....jeg synes jeg kan beholde køplassen min selv om jeg har hatt en lang pause, eller?

Stoooore klemmer i fra

Hei igjen horatio!!

Ja, tenk at dette går bra, snakk om mirakel, ja. Er nå faktisk 13+3 i dag. Jeg er veldig glad for at Smugs slo følge, vi har jo vært sammen på prøverne lenge....Vi bor antagelig ikke langt fra hverandre heller.

Mannen min spurte etter deg en dag...Har jo fortalt at jeg "prater" med noen gamle damer, og når vi satt og pratet om det, så lurte han på hvordan det gikk med "hun som var eldre enn deg". Føler vel jeg er den eldste, men pytt, tåler å bli eldre når magen vokser.

Med deg da, er du sammen med noen igjen siden du sier vi skal holde av plass til deg. Jeg var borte herfra en stund, så jeg har kanskje gått glipp av noe.

Tenkte på dine 6 når jeg fiokk 11 på første FSH prøven. Så fikk jeg 13 på neste og så 18! Min gynekolog påsto jo at jeg ikke hadde eggløsning selv med dobbel pergo, og senere når jeg ble gravid hadde jeg ikke utslag på el-testene.... Ikke rart jeg trodde det var overgangsalderen.

Jeg håper du stikker innom innimellom, koslig å høre fra deg.

Hei :o)

Dette koselige innlegget hadde jammen gått meg hus forbi... Så hyggelig å høre fra deg horatio! Og godt å se at du er kommet tilbake inn hit igjen, regner med at det betyr at du og gemalen har funnet ut av ting og tang... Og blir det med deg som med meg, så er det når en slutter å prøve aktivt at det skjer ting og tang. XXXX fingrene for det!!!

Jeg har det forøvrig bra. Er nå over 23 uker på vei, og kjenner masse liv. Det er balsam for et litt engstelig morshjerte, og jeg har nå troen på at dette skal gå bra. Synes faktisk tiden går utrolig fort nå, i motsetning til hva den gjorde den gangen vi var prøvere og i starten av svangerskapet. Har masse kynnere, og noen av dem er vonde med en følelse av at det presser nedover. Det liker jeg ikke helt, og har derfor trappet litt ned på jobb i samråd med jordmor. Har ikke tid til noen for tidlig fødsel her.. Dingeling slo jo til riktig så tidlig, nesten rart å tenke på at hun allerede har en liten baby. Synes ikke det er lenge siden vi alle snakket sammen på over 35 jeg...

Håper det går bra med deg på alle mulig vis horatio. Du er jo heldig som har de flotte hestene dine å gå opp i også, er innom sidene og ser av og til :-) Koselig at du stikker innom og følger med oss her, og kom gjerne med et fint dikt i ny og ne da!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...