Lillebror og stoerebror Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Sikkert dumt spørsmål, men hvilken type vaskekluter bruker dere? (Gass, engangs, våtservietter, vanlige eller???) Noen som har erfaring her?
Tiddelidu Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg bruker de klutene man får kjøpt på Princess. 3stk til 10kr. Gul, blå og rosa kant. Kjempegode. Til bæsjerompa bruker jeg Mesoft kompresser først, og en klut til slutt. Kun vann. Jeg bruker bare våtservietter når vi er på tur, Coop sine har kommet best ut på test.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Engangskluter høres veldig praktiske ut. Hvor får man kjøpt sånne og er de gode?
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Kjøper Euroshopper engangskluter på Ica og Rimi. Utrolig bra og billig! Mye bedre enn f.eks. Libero sine.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 bruker vanlige vaskekluter, jenta tåler ikke engangskluter , men om jeg skall på tur bruker jeg engangskluter som er vasket på 60 grader som jeg har litt olje og vann på
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 me bruker mesoft til underlivet, og babyvaskekluter til resten av kroppen. mesoft kan en kjøpe på apoteket=)
kula 291011 Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 jeg bruker pampers sensitive på tulla mi..
Hame ble født Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Mesoftkompresser HJEMME og nåe vi har ute bruker vi coop våttservetter http://www.gronnhverdag.no/tema.php?tema_id=3
Hame ble født Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2754#testvinnerne
Mamma Mim Skrevet 4. februar 2007 #10 Skrevet 4. februar 2007 Synes coop sine servietter gjør at ungen blir luktende SURT! Æsj!
er det muuulig Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 klutene de selger på cubus er fantastiske!! utrolig myeke og gode... når hun har bæsja tørker vi vekk med våtservietter og vasker over med vann og klut....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Jeg bruker de klutene man får kjøpt på Princess og Jysk. Hvite med rosa, blå eller gul kant. Supermyke og kjempefine. Har aldri brukt engangsservietter foruten når vi er borte eller på tur, og har derfor oxo aldri opplevd bleieutslett. Bare vaske med litt vann og babyolje, så unngår du d. Når barnet blir over 1 år går d ann å begynne med våtservietter litt etter litt, eller etter at babyn har bæsjet, så avslutte med klut med vann og olje. Dette syns i hvertfall jeg er d beste. Fungerte på jenta mi som nå er snart 4 år og bleiefri, og har en til på veg nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå