Søskendrøm<3 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Er i16 uke og har kjent liv de siste dagene. Men har blitt syk og har en del vondt, og nå har jeg ikke kjent liv på ett par dager. Er det sånn at man kjenner liv hver dag eller kan det gå noen dager til neste gang?
liljemor Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 I begynnelsen kan det gå dager imellom at du kjenner liv. Legg deg helt stille ned på rygg og kjenn godt etter så vil du nok kjenne den lille. At du har vondt er ikke uvanlig. Det strekker og knyter seg, luft kan gi deg knip. Ikke vær redd kjære deg. alt er nok vel.
Potetstappe Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Jeg kjente liv innimellom, men så fikk jeg en kraftig urinveisinfeksjon som låste hele ryggen min, ble liggende i senga i en uke. Da kjente jeg ikke liv i det hele tatt den uken. Da jeg ble frisk fikk jeg time til UL fordi jeg begynte å bli urolig. Alt var bare bra, baby lever sitt eget liv og merker ikke at mamma er syk:) Kroppen er fantastisk, så selv om vi er syke eller kanskje ikke får i oss det vi skal, er det oss det går utover, og ikke baby. Lykke til:)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Hos meg kunne det gå fleire dagar mellom kvar gong eg kjente liv i veke 16 - det er heilt normalt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå