♥sjiga♥ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 ser at mann er så opptatt av mme typer og det å gi mm på flasker. så da lurer jeg veldig hvilke flasker bruker dere. er det di "vanlige som dere kan kjøpe i matbutikken di høye eller liker dere de labe brede og hvilket merke er det. hva brukte dere når babyen var under 3 mnd det samme eller noe annet. her hos oss har vi stort sett brukt disse dr brown flaskene dette fordi de skulle hjelpe mot luft i magen og i forhold til ørebetennelse. men vi bruker også avent noen ganger.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Vi brukte Dr. Brown helt fra starten. Begynte med standardflasker men gikk over til wideneck. Synes at det er flott at man kan unngå vakumet som ofte gir plager i mellomøret (betennelse). Nå drikker mini bare 2 flasker om dagen, men vi bruker de samme flaskene fortsatt. Har prøvd avvent, NUK, chicco osv, ingen over eller ved siden av Dr. Brown.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Bruker Dr.Browns flaskene,det har jeg gjort siden lillemann var 2mnd Vann drikker han av avent flaske da.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Vi brukte Dr. Browns når barnet var under 3 mnd., og av og til Avent sine. Etter 3 mnd har vi kun brukt Avent, som eg er mest fornøgd med.
m-mamma Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Mam bruker vi, eller mam-smokker på Avent-flasker/kopper (de passer der). Sleit en del med å få til flaske, og prøvde iherdig. Mam funka da vi begynte å gi litt vann og etterhvert litt mme ved siden av mm.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Avent med mam flaske smokker
accogliente-fikk en gutt- Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Vi har også dr.Brown sine.
Heira☆ Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Her går det også i Dr.Browns flasker. Lillegutt har ikke hatt noe problemer med luft i magen. Om det har med flaskene og gjøre veit jeg ikke...
♥sjiga♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. januar 2007 det var det jeg å lurte på, om dere som bruker andre flasker en dr brown om deres babyer har sliti med luft. og så lurte jeg på om noen bruker born free flaskene for de kan man jo riste og det er samme opplegget som dr brown flaskene bare at de ikke kan ristes. og så så jeg noen spesielle flasker her om dagen hvor smukken er som et bryst ved at selve sutten kan suttes inn på samme måte som et bryst er det noen som har prøvd disse husker ikke hva de het.
haater husarbeid Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Jeg bruker chicco flasker, det eneste minien vil ha, de andre merkene spytter han bare ut. Kjøpes på apotek 1. Brukt det samme hele veien.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Vi har avent flasker pga har avent pumpe. Synes de fungerer helt som de skal:) Men vi bruker de ikke så ofte heller da...
Maja☆ Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Vi hadde problemer med luftsmerter ved at vi brukte vanlige flasker, men etter at vi gikk over til dr.brown har vi ikke hatt noe problemer med dette. De er helt supre å bruke, men bruker miniform også da. Ambefales på det sterkeste disse dr Brown flaskene.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 vi bruke bambino. har gjort det sia fødseln. han e 5 mnd nu ! fornøyd me di ja!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 Avent sine flasker har også "ventil", og barnet får ikke luft i magen av de heller. Vi har prøvd både dr. Browns og Avent og velger Avent her:-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 først mam, men så begynte de å lejkke hele tida.. så da bytta vi til sano
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 21. januar 2007 #20 Skrevet 21. januar 2007 Med første mann slet vi med kolikk og sleit veldig, både jeg og b abyen. Da brukte vi stortsett sånne brede med hanks på begge sider, disse hankene kunne man ta ut, da de satt på en runding rundt halsen. Husker ikke hva disse heter. MAM kanskje. Denne gangen sverget jeg til anti kolikk flaske. Kjøpte selv en dr. brown flaske før snuppa kom, i tillegg fikk jeg Avent brystpumpe i gave, den inneholdt også to flasker. Bruker derfor begge merker og er veldig fornøyd. Ingen kolikk så langt. Snuppa er straks 7 uker.
missy mamma til jonatan Skrevet 22. januar 2007 #22 Skrevet 22. januar 2007 avent,dr brown, har en sånn blå flaske som man kjøper på rema 1000 og sånt. synest den er god. er sånn luft ting på den
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. januar 2007 #23 Skrevet 22. januar 2007 Gir pumpet mm på flaske etter pupp på kveld av dr brown sine flasker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå