Gå til innhold

å lekke fostervann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om det er det jeg gjør.... men det er rosa, og ganske mye i truseinlegget..... og det lukter IKKE godt!!! trodde lissom fostervann lukta litt søtt?.. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring med fostervann... Det luktet som helt nyfødt baby... de lukter jo noe helt spesielt.. :)

Har man derimot ikke kjent den helt nye lukten av nyfødte babyer, så hjelper jo ikke denne forklaringen..

Men det skal da ikke lukte vondt mener jeg..

Jeg hadde ringt føden og fått de til å sjekke, det er gjort på kort tid å få det bekreftet eller utelukket..

Det er jo også slik at utfloden vår i denne tiden forandrer seg.. til det helt utenkelige i mange situasjoner...

Skrevet

Hvis du lurer på om det er fostervann bør du få det sjekket. Dersom det kommer fostervann ut kan det også komme bakterier inn, og det er jo ikke bra! Ble satt i gang på grunn av at det lakk fostervann sist gang. Da hadde jeg gått i fire dager uten at jeg hadde forstått hva det var. Trodde først at det var utflod, men leste tilfeldigvis at vannet kunne gå uten at man nesten merket det. Trenger ikke å fosse ut liksom. Ringte til sykehuset og de ba meg komme inn med en gang sånn at de fikk sjekke det. Legen spurte om jeg var sikker på at det ikke var urin. Hallo? Kjente jo hvor det kom fra. Etter mye om og men fant de ut at det var fostervann. Måtte ligge til observasjon ett døgn etter fødselen i tilfelle infeksjon (hos meg eller babyen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...