Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 var nettopp i dusjen og vasket meg nedentil, tok litt godt for meg der inne, tror jeg kjente noe som lignet veldig på ett lite hode, kan dette stemme? ER 4 DAGER OVER TERMIN!!! og veldig lei.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Hvis du kjente hodet, må du ha åpning og babyen være på vei ut... Ringe føden kanskje??
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 trenger ikke ha åpning eller babyen på vei ut or å kjenne det nei!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Så hvis man har sex tett før fødsel, så stanger mannen babyen i hodet?!?! Trukke d nei... Hadde vært interessant om fagfolk kunne ha svart på d der, jeg syns d høres MERKELIG ut, mildt sagt.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Hvis man er moden og har åpning kan jordmor kjenne hode til babyen. Eller kanskje en liten vannsekk foran hodet. Så hvis man har sex kan man selvfølgelig dulte litt borti hodet til babyen.
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 E man moden og har åpning tvile æ førr at nån vil ha sex..
mor til 4 i mars Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 du kan kjenne hodet uten å vere moden eller ha åpning, var på sykehus i natt pga oppkasr diare og rier og da var livmorhalsen 4.2 cm lukket men jordmora kjente hodet da hun var rett innenfor for å kjenne etter åpning. man såg også hodet rett innenfor med ultralyd innvendig for å måle livmorhalsen
Vriompeis Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 jeg har kjent hode "der nede" siden 24 uke! like logisk å kjenne der som utenfor magen.... Men det kan virke litt sprøtt:)
mamman til M&M Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 jeg var også på sykehuset i uke 35...har åpning....jordmora sa hun kjente hode når hun undersøkte meg innvending...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå