Gå til innhold

30+ og førstegangs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er 31år og vi venter vårt første barn 20august.

Dette er kjempestas!!!

Føler meg litt gammel her inne... Det er så veldig mange unge jenter her inne... Noen andre på min alder???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

blir snart 31 og venter første ca 1 aug. Så du er ikke alene.;)

Skrevet

Heisann!

Jeg er 32 år og samboer 30 år, og vi venter vårt første barn 22.08.07.

Skrevet

33 år, sambo 35, termin 20.august.

Skrevet

Hei, jeg er 30 (31 senere i år). Jeg er nygift, termin 8.aug og venter mitt første barn. Bra det er noen av oss 30+ her inne....

Skrevet

Jada! 33 jeg , sambo 31 og vi har termin på førstemann den 22.aug.

Veldig spennede ja!!! Skal på tidlig UL hos fastegen min om 2 dager, og er så spent at jeg klarer knapt vente!!!!

Skrevet

Hei på deg! Er 32, sambo 39, og venter vår første 14 august.

Skrevet

Hei hei. Du er ikke allene. jeg er 33 år, mann 31, og vi venter vårt andre barn 5 august :0)

Skrevet

Jeg har akkurat fylt 31, og venter mitt første barn 8-10 august. Føler meg mer moden og klar nå enn aldri før til å få barn. Jeg tenkte også at jeg var blitt "gammel"....heller klok vil jeg si.

Skrevet

Jeg er 30 og samboeren 32. Vårt første barn kommer i august. Veldig klar for å bli foreldre nå, ja.

Skrevet

Gamlemor her:) Fyller 35 i april, og skal ha min første. mannen min er 36, og har en gutt på snart 7 fra før:)

Skrevet

Slår deg ;)

Er 36, sambo er 37. Er 13+1 i dag! Første for begge.

Skrevet

Hei!

Jeg fyller 31 nå i februar. Er gift og venter første 18. august. Har fått plass på Riksen. Jeg synes det er kjempe rart å være gravid. Det er så mye som skjer i kroppen. Vil vente så lenge som mulig med å si noe på jobben, for ikke å miste prosjekter. Veldig spent på tidlig ul neste uke. Er 10 + 5.

Skrevet

Hei!

Jeg ble 38 nå i jan, samboer er 32, førstegangsfødende, og føler meg bare flott og ikke gammel :)

Skrevet

Heia!

Fylte 30 rett før jul, samboer 32.

Første rundt 9 august:)

Skrevet

Jeg fikk første når jeg var 34. Nå venter jeg andre og er blitt 36 år.

Skrevet

Hei alle "gamle"

Jeg er også i klubben. Fikk første da jeg var 30 og venter andre nå som jeg er 33.

Skrevet

Jeg vil også være med!!

Er 34, venter nr 2 og har en jente på snart 6 år og samboer på 39:-)

Skrevet

Heisan!

Nok et medlem av "gammel-klubben" her! Jeg er 33 år og samboeren min er 37! Vi venter vårt første barn 14.august og gleder oss kjempemasse!!

Syns det er litt ok å være voksen når jeg får barn, har liksom fått gjort unna de verste sprellene og vært nok rundtomkring!

Kos og klem!!

Skrevet

Er 31 år, min kjære er 35 og vi venter vårt første barn 20. august! Føler meg ikke gammel!!!!!!! Takknemlig for at jeg har ventet såpass lenge, nå føler jeg meg både moden og klar for et lite kryp (selv om jeg innimellom er vettskremt og lurer på hva jeg har gjort).

Skrevet

Jeg blir 31 i februar og venter min første ca 3 august..

Sambo er 34 og har en fra før:)

For meg var det helt rett å vente til nå med å få barn.

Nå har jeg tatt utdannelse, fått reist og sprellet fra meg litt

Og ikke minst... nå vet jeg at jeg har funnet mannen i mitt liv!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Litt treg her inne, jeg, men hiver meg på nå. Jeg er 35, sambo 36, venter vårt første barn.

Skrevet

Hei,har nettopp fylt 32, mann 33 og vi venter vårt første barn 20 august vi også. Er nok en av de siste i min venneflokk, men det er jo ikke lengre så¨uvanlig å være 30 år+ og vente første barn. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...