Gå til innhold

Endelig er jeg uthvilt:)


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Folk som har babyer som sover like dårlig om natten som Sigrid vet hva jeg mener med dette: WEEEE, endelig har jeg fått sove strak ut i nesten 3 ganger 3 timer kun avbrutt av problemfri amming med baby som sovna tungt under amming:)) Hun sovna i egen seng klokken 21, men våkna klokka 23 med vond mage som ende i megabæsj og oppkast. Etter mer mat og masse kos sovna hun igjen klokken ett og vi sto opp klokken 10 fordi søskenbarnet kom på besøk:))

 

Ellers så må jeg få skryte av at jeg klarte å pumpe nesten 120 ml i dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så supert :)))

klarte du å pumpe ut så mase etter amming?? herremin, det er jo kjempe mye- jeg får bare ut ca 60 på den puppen han ikke ammer, hver 2,5 time..... mer om morran da men...... fatter ikke åssen han skal klare seg med bare pupp når puppen blir frisk igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t-79 og Jakob : Nei, ikke etter ammin, istedet for amming. Etter at jeg har ammet får jeg ikke ut mer en 40-60ml. Jeg kunne sikkert ha fått ut mer enn 120 i dag, men det er ikke vits i å pumpe mer enn hun spiser syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre..:D Det er utrolig hvor uthvilt man faktisk blir, selv bare av tre timers søvn. Iallefall når man ikke har fått sove på en stund, Det er sååå nice..

 

Vi har jo også hatt noen sånne "våkedøgn" vettu....i fire dager, men de to siste nettene har han sovet sååååå godt. Opptil 6 timer faktisk og sånn.. Da har vi stappet han full av mat før vi la han. Han gulper jo omtrent aldri heller, så vet jo at han har fått i seg alt...

 

Nei, de harde dagene er jeg så sliten at jeg føler at jeg vil adoptere han bort hehe, men de gode er jo sååååå fantastiske, at da glemmer man jo ALT om de kjipe stundene og bare nyter det... Jeg begynte jo å stri gråte etter et kjempesmil han kom med her i går...hehehe...:D Så da ville jeg beholde han likevel...;) Litt galgenhumor på en søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...