Sigbeth Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 dette kommer jo opp her med jevne mellomrom. vil bare si at hvis dere ikke har prøvd xyloproct-salve, så prøv den. Den er mye sterkere enn sheriproct, den tar hemorridene kraftig!! Er reseptfritt! Er det kort tid siden fødsel; prøv kombinasjonen xyloproctsalve, sheriproct stikkpiller(reseptbelagt) og ispose!!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Blir hemorridene borte en gang for alle?
Sigbeth Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 ikke helt borte, men mye mindre. Men de vil blusse opp igjen i ny og ne hvis man ikke får operert dem bort. Nå snakker jeg om hvis du har hatt virkelig svære hemorrider etter fødsel, sånn kjøttkake-størrelse. Det går sikkert an at hemorrider forsvinner for godt også hvis de ikke er så store og en begynner behandling tidlig
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Hva er kjøttkake-store? Tror jeg har en som er kanskje 0,5-1 cm "lang"...henger liksom utenfor...pinlig det her. Er det kjørt for meg da eller? Hater-hater de hemorridene!!!
Sigbeth Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 det vet jeg ikke, men med kjøttkakestore mener jeg hvis en rett etter fødselen følte at hele endetarmsåpningen var som en stor kjøttkake. Noe av det ekleste jeg har opplevd!!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Om man alltid vasker seg nedentil etter avføring slipper man flere hemorroider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå