Gå til innhold

November: Ønsker dere flere barn?


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Jeg har nok fått min siste. Kunne gjerne ha fått flere om jeg bare slapp å gå gravid. De to siste svangerskapene mine har vært kompliserte, og det frister ikke til gjentakelse. Men - en liten baby til ville jeg gjerne hatt! Det er like fantastisk hver gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal nok det, men ikke med det første. Amalie er jo vår 1. , og vil ha minst 3 år alene med henne!! men vil ha en til med tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsket oss opprinnelig 2 barn sammen, men vi får se.

Jeg endte opp på sykehus etter fødselen i flere uker, med betennelse i beinet i bekkenleddet. Utrolig smertefullt, er enda ikke bra. Er fortsatt hjelpetrengende med krykker.

Svangerskapet gikk helt fint og jeg hadde en vanlig fødsel. Det hadde vært deilig med en til etterhvert. Jeg trivdes med å være gravid, og synes det er viktig med søsken.

Det var stort å bli mamma! - verdens vakreste ord... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en jente på snart 2 og en gutt på 7 uker, så nå tror jeg det holder... Datteren vår har CP og krever litt ekstra, så hvis det skulle bli en til blir det nok en god stund frem i tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ideelt sett skulle jeg gjerne hatt 3 barn jeg.. Men desverre så synes jeg det er fryktlig tungt å gå gravid. Masse plager gjennom alle 9 mnd. Men jeg skal nok klare det en gang til. For jeg synes vesla skal ha et søsken å krangle med..hehe.. SÅ vi får håpe at vi får muligheten til å sette et barn til til verden. Sleit litt før vi fikk Jenny..Mistet to ganger før vi fikk Jenny til å klore seg fast inni der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har takket for meg på Føden jeg ja! Har to helskjønne, friske og velskapte barn, så det holder!! En av hver også.... kunne ikke blitt bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...