Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Har noen av dere kjøpt barnevogn over internet? Blir man tollet mye? Hvor har dere bestilt fra? Jeg har vært å tatt en titt på http://www.babytrader.co.uk/. Virker billigere enn i Norge. Noen gode/dårlige erfaringer?
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 kjøpte fra babyjungle.nl.sparte vel et par tusen lapper på det.TFK twist. Betaler ikke toll for barnevogner,men moms som er 24 eller 25% av summen.Dette fikk jeg regning i fra tollpost på etter ca 4 uker Fikk vogna etter 1 uke i fra babyjungle!FORNØYD ja=)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Har kjøpt derfra! Fungerte kjempefint det! Tok 10 dager før jeg kunne hente ut vognen på postterminalen i Oslo. Det er ikke toll på barneutstyr, kun et tollgebyr på 180 kr. Derimot må du betale 25% norsk moms. Det vil likevel lønne seg for deg å importere vogn enn å kjøpe den i Norge.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Personalrabatt er en fin ting... :-D
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 på denne babyjungle siden..har di kunn tvillingvogner? ser di har childwheelsvogna jeg alltid har ønsket meg. ser at det er tvilling utgaven men nederst ser jeg enkelt utgaven,kan jeg bestille den da? enkeltvogna? hvordan?
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 hvis du går på babyjungle.nl så velger du 1.ON-LINE-ORDER 2.DERETTER VELGER DU AT DU BESTILLER FRA NORGE, TROR TREDJE OVENFRA 3. DA KOMMER ALLE VOGNENE DE HAR, BEDRE OVERSIKT, OG DU KAN VELGE HVA SLAGS BAG DU VIL HA OG TING VED SIDEN AV. Håper du skjønte hva jeg mente =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå