Gå til innhold

Oppdatering fra meg :) Ventetiden er grusom!!

Anbefalte innlegg

Torsdag fikk jeg time på dagen hos fastlege etter pos test onsdagskvelden.

Jeg var veldig bekymret! Selv om Sankten hadde beroliget meg med at flere hadde blitt gravide både med primolut og spray i kroppen!

Han ble også usikker og ringte rett til vakthavende gyn på sykehuset. Jeg ble sendt rett inn for ul hos han.

Han kunne se at der var noe i livmoren, og snakket mye og at der kunne ligge igjen en '"hale" etter fryseforsøket i november. Eller at det kunne ha blitt en graviditet i egglederen.

Han sendte meg for blodprøve med beskjed om at de tok kontakt litt ut på kvelden. Jeg skulle være veldig var for vondter i mageområdet, og ta kontakt rett på avdelingen med en gang.

Jeg dro hjem å hadde en jævlig ettermiddag!

Jeg er livredd sykehus og gråt over tanken på å måtte operere!

Var hissig og sur, enda vi hadde besøk.

Når klokken ble 20:30 greide jeg ikke vente mer. Tankene gjekk fra "det er sikkert helt bra siden han ikke ringer" til "han har det for travelt til å kunne ta meg inn nå".

Jeg fikk et mer gledelig svar!!

HCG`en var på 70. Så det tydet enten på tidlig gravid eller SA.

Men siden jeg Fikk mensen 25 des sist, antar jeg det første.

Den 3januar kan jeg altså ha hatt el. Var veldig usikker på om jeg hadde det, eller bare var sabla kåt :))

Nå går tiden grusomt sakte, og timene er lange.

Jeg har en del utflod, og føler støtt at jeg har fått mensen. Løper stadig på do. Føler meg ikke gravid -bare forkjølet :/

Tør ikke la tanken på at jeg er gravid synke helt inn. Er så redd for at det ikke går bra!

Når jeg var gravid i mai hadde jeg symptomer med en gang egget ble satt inn. Hovne bryst, kvalme og hele pakka.Men det hadde vell med medisinene å gjøre, ikke graviditeten. Likevell greier jeg ikke å roe meg ned enda. Skulle gjerne holdt senga sammen med ei bøtte nå!

Har ny time på sykehuset på torsdag. Ny ul.

Men jeg skal jaggu troppe opp på legekontoret i morgen og "forlange" ny måling av hcg.

Må jeg vente til torsdag kommer det til å ende i SA bare pga stresset :(

Tusen takk for alle gratulasjonene!!

Ble riktig rørt. Igjen....

Hadde ikke ventet så mange når det er såpass lenge siden jeg har vært her. Godt å bli husket også :))

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...