Gå til innhold

sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snart 3mnd siden jeg har født , og det er fremdeles veldig vondt når jeg har sex. Må tilføye at det ikke er så veldig mange ganger jeg har prøvd å ha sex enda.

Er det normalt at det er vondt "der" så lenge etterpå ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt vet jeg ikke, men jeg vet at jeg kun har hatt sex med mannen min 3 ganger siden fødselen for 8 mnd siden. De to første var helt jævlig så vi måtte bryte. Den siste var heldigvis bra..endelig:o) Det var ikke slik etter førstefødte.

Skrevet

Snart tre mnd siden fødsel her også og sex er ikke i nærheten av aktuelt. Gjør så sinnsykt vondt. Legen sier det er fordi slimhinnene er tørre og at man må bruke plenty med glidemiddel. Jeg vet ikke helt om jeg tror han, for en hel bøtte med glidemiddel hadde ikke hjulpet her i huset. Forhåpentligvis blir det bedre snart.

Lykke til

Skrevet

Plutselig, fem måneder etter fødselen var ting kommet på plass og sexen gikk greit. Før det var det liksom feil vinkel og for trangt inni der. Nå er snuppa 8 mnd, og ting har klussa seg til igjen, noen stillinger er ubehagelig og det er liksom en kant inni der som gjør vinkelen litt rar igjen. Skjønner ingenting jeg. Andre som har opplevd det? Må vel bli flinkere til å knipe igjen.

Skrevet

hæ?..oi...hadde sex etter 3 uker vi...fødte 13 desember, å hadde sex 3 uker etterpå....jeg sydde ikke etter fødsel, kanskje det har noe med det? men jeg hadde ikke vondt under samleie, bare ikke så behagelig som før da, hehe...kanskje jeg som er unormal da?! mange som har sex så tidlig? ...

Skrevet

her var ikke renselesen ferdig før det hadde gått 2mndr.. så hadde sex ca 2uker etter det igjen var litt ømt og sårt til å begynne med.. men etter det så ble det like bra som ellers.. kanskje bedre

Skrevet

10.5 mnd siden fødsel her...Har vondt enda i eneklte stillinger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...