Gå til innhold

den evinnelige tacoen....


åsså jeg da :=)

Anbefalte innlegg

jada, gikk på en smell med taco igår jeg som alle andre:) burde jo skjønt at det gikk galt da han reagerte allerede i magen på det.... men den gang ei!

 

så nå har tassen hatt magevondt i hele går, natt og i dag.... hvor lang tid tar det før den ene fajitasen jeg spiste i går forsvinner fra melka???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm........ da er det jo faktisk en stor mulighet for at det ikke er tacoen da, siden magevondten varer enda???

 

tassen har vanligvis ikke gitt så masse lyd fra seg, men nå kommer noen skikkelig utbrudd fra han her.... stakkars tassen... så her går det i minifom og sukkervann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da...høres ut som ungene våre sympatiserer m hverandre....går litt bedre her i dag da.

lurer på om det er at jeg smakte på tzasiki m hvitløk i?

for hun kan vel ikke reagere på kakao...? vi har slurvet m minifomen og da...

akk..det tar vel slutt en gang...

drømte at jeg spiste hamburger m løkringer i natt...gleder meg til å kunne spise det jeg vil!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, jeg gleder meg virkelig til å spise det jeg vil!!!

Men er det sånn som dette- at vi ikke kan spise noen ting nesten hele ammeperioden, eller bare nå i begynnelsen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er større kjanse for at det var kakaoen enn hvitløken som skapte problemer. mange bebisser reagerer på kakao, og hvitløk skal vistnok ikke fungere på samme måte som løk. har hørt at det er noen som spiser masse hvitløk når de har mensen for at barnet liker hvitløks smaken godt (og melken smaker vistnok anneledes når man har mensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

 

tror nok det tette:) ga lillegutt to ts sukkervann og da kom det seg faktisk! nå han sovet 2x2 timer, bare våknet og fått mat og sukkervannet sitt:)

 

deilig! synes SÅ synd på han med magevondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er de 3 første månedene de reagerer lettest på diverste matvarer. Etter det kan vi begynne å introdusere nye matvarer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...