Gå til innhold

Da reiser jeg til NSFM i Trondheim...... igjen......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar toget oppover om 2 timer... har time der i morgen... uff.. veldig spent.. gruer meg.. lurer på hva som skjer denne gangen og hvordan det står til med de små i magen....vel.... snakkes om noen dager..

Go`klem fra meg =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk senter for fostermedisin ved st.olav hospital i trondheim.. eksperter innen fostermedisin .. tar fostervannsprøver og følger opp risikosvangerskap f.eks :)

Skrevet

Har selv vært der. De er kjempeflinke. Har reist dit i begge mine svangerskap.

Hvorfor sjekkes du opp? Misstenker de noe galt eller er det bare vanlig kontroll?

Skrevet

jeg husker ikke akkurat hva det var,men mente den ene tvillingen hadde en vannsamling i nakken eller noe... Håper det går bra for dem.

Skrevet

ja,dessverre tyder ting på at det ene fosteret ikke har lenge igjen eller en tungt liv foran seg..vi krysser fingrene..håper de klarer seg bra begge to,,,=)=)

Skrevet

hei hei.. nå er jeg tilbake.. beklager at jeg skrev så lite før jeg dro....fikk det litt travelt...

ja de er kjempe flinke der oppe i trondheim.. føler meg godt tatt vare på der... var på ul på mandag, fikk vite at den syke tvillingen lever fortsatt.. men som vi vet fra før så vil den ikke leve så mye lengre... nå er spørsmålet bare hva som skal skje videre.... har hatt en tung dag i dag da vi måtte tilbake for samtale med legene.. vi må ta et valg, desverre....valget står mellom å gjøre noe med saken nå innen en uke eller å vente noen uker til og risikere for tidlig fødsel.. så vi skal sove litt på det å tenke litt på det..hadde håpet å slippe det valget, men sånn er det..... slitne etter en lang reise, skal legge meg nå.... håper dere jenter har det bra =o)

klem fra meg.....

Skrevet

Uff, Alviola--dette var tungt aa hoere. Tenker paa dere naa i denne tunge tiden. Hvis du orker, maa du gjerne fortelle mer. Vet jo ikke akkurat hva det dreier seg om, men skjoenner at dette er utrolig vanskelig for dere...

Skrevet

var jo ikke sånn det skulle være å bli gravid...

men man må bare holde ut å prøve å være sterk... man kommer seg gjennom det :)

vet ikke helt hva mer jeg skal skrive... vet jo at den syke tvillingen ikke vil leve lengre en til ca uke 25, men syntes det blir å pine den lille jenta mer en nødvendig.. hun vokser jo stakars... kommer også til å ta mye av plassen til den frisk, så det er kan være stor fare for fortidligfødsel.. det legene er mest redd for.... hvis vi går inn å avbryter svangerskapet til den syke nå så er også sjangsen 7 til 8 % for at den friske ikke vil klare seg........ uff.. derfor dette er så vanskelig.. prøver å tenke på den friske og hva som er best for den.. så redd for å miste begge nå =/

må bare bruke noen dager å tenke....

Skrevet

Huff dette var ikke noe lett valg...Føler så utrolig mye med dere og tenker på dere...Krysser alt for dere. Godt å høre at dere bir tatt godt hånd om her oppe iallefall. Masse lykke til.

GOOOD trøste klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...