wicca Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har så grådig vondt i magen, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men prøver. Har sterke smerter fra navelen og opp, det stikker som pokkeren men bare når jeg beveger meg eller når noen kommer borti den. Tankte kanskje det kunne være gangsperr fra fødselen for jeg lå lenge med pressrier men jeg har ikke hatt dette etter de andre fødslene mine så er litt usikker. Klarer nesten ikke gå, reise meg eller sette mer i sofaen, helt jævlig vondt. Flere som har hatt dette etter fødselen?
katty Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har opplevd noe av det samme, men det var mer som en kraftig urinveisinfeksjon bare at det stakk til og da datt jeg sammen og klarte ikke å bevege meg. Legen fant aldri ut hva det var, men det gikk over etterhvert. Du burde ta kontakt med lege i morgen tidlig. Magesmerter skal tas på alvor!! Lykke til:o)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Eg hadde også ein del vondt i magen, kjentes ut som tarmslyng til tider, bra vondt med andre ord. Eg gjekk til legen med det, fekk beskjed om at man kunne ha den type plage opptil eit halvt år etter fødselen. Og det stemmer, gjekk over etter eit halvt år. Men som sagt, kan jo vere noko anna, så greitt å sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå