Gå til innhold

"jeg syns du har fått litt større pupper jeg"

Anbefalte innlegg

Ja for det sa mannen min til meg i dag. Og da tenkte jeg "HJEELP, og jeg som syns de var litt vonde i dag, HJELP kan det være noe i det da kanskje, KAN JEG være gravid?? Vil jo gjerne være det altså, men det er jo litt HJELP likevel...

Men viss jeg er graivd så er jeg bare 3 uker og 4 dager på vei. Har IKM i dag (kort syklus), men har ikke så lyst å teste enda, tipper at mensen kommer snaart..

Men: Kan man få større pupper (og litt ømme) så fort? Eller er det bare ønsketenking fra mannen min sin side (ikke at jeg er gravid altså, for han ser ikke koblinga, men at jeg skal ha fått større pupper. HAHA, dissa mannfolka...)

Fortsetter under...

jeg har også vond bryster, større er de også-

har ikm i disse dager...

har hatt noen småblødninger de siste dagene, men ikke ordentlig mens, heller ingen menssmerter.

tør ikke tro enda at jeg er gravid, men håpet er jo der=)

jeg skal krysse fingrene for deg, kankje vi endelig hoppe over til 1.trimester.hihi

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Åja tenk om det... Da blir jeg fort litt stressa. Når har du evt tenkt å teste? Jeg har ikke hatt noen andre symptomer, ikke noe blødning heller. Men slappheten kommer jo nå etterhvert som jeg tenker på det.. Men tror ikke jeg kommer til å teste før ut i uka viss ikkje tr kommer da.

Jupp, jeg fikk større pupper før jeg testa positiv. Vanligvis bruker jeg b-cup og hadde kjøpt meg ny bh. Tok den på og syntes den var pittelitt trang. Tenkte først "nei dæven..har jeg gått SÅ mye opp i vekt i sommer??? Hjæælp!!" (dette var 9. august. 1 dag over IKM) 10. august var brystene mine fortsatt ømme og vonde. På kvelden den 10.ende spurte mannen min, "har du fått mensen eller...?"

Hadde ærlig talt ikke tenkt på det - skulle vi være så heldig å få det til å klaffe på første forsøk??? - så jeg antok bare at den var litt forsinka. Men, på mårran den 11. testa jeg og 2 blå streker lyyyyste mot meg!! Tok meg i å hoppe på baderomsgulvet hehe... Så jeg dro rett til byen og kjøpte bh med c-cup hehe...

Du må ha lykke til - sender over masse babystøv til deg :-D

Hehe, det er så morro å høre om synes jeg.. Mitt andre forsøk nå, men har liksom ikke prøvd så veeldig så har ikke helt troen. Men kanskje det er da den sitter? 1.pp var jeg dødsivrig, hadde masse sex og tenkte på det hele tiden, og ble veldig skuffa når tr kom. Så droppa vi en mnd, for jeg trengte å ikke tenke så mye på det. Og så har jeg fortsatt å ikke tenke så mye på det, og bare hatt sex en gang i denne perioden. Men det kan jo være nok... Jaja, vi får vente å se...

prøver å vente litt jeg også...

kommer til å teste før neste helg, for da skal jentene på jobben ha blåtur, så jeg regner med at det blir litt alkohol... greit å vite da om det er noe der eller ikke.

men jeg tror enda det er en mulighet for at tr kommer.

synes bare det er litt rart at jeg blør så lite.

normalt sett må jeg bruke nattbind, og det må skiftes hver, eller annen hver time... nå går det på stringtruse innlegg.hihi..

det blir spennende da. jeg må få høre hvordan det går=)

har du noen andre symptomer da?

Annonse

Mitt første svangerskap var ikke planlagt, så da så jeg ikke etter noen tegn, men jeg hadde _så_ vondt i puppene. Det var virkelig voksesmerter som jeg ikke hadde hatt siden jeg var 15. Det var så ille at jeg tenkte "herregud, skulle tro jeg var gravid...". Det varte en 5-6 dager før det ga seg. Så viste det seg at mensen ikke kome heller, så da var det bare å kjøpe en test, som viste positivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...