lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Kom blod i utfloden når jeg var på do, og nå begynner mens smertene å komme.. Da hadde tydeligvis ikke symptomer eller positive el tester noe med graviditet å gjøre Vel, vel. 13 pp nå altså.
keepontrying Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Så trist da! Stell pent med deg selv idag da. Så optimismen og håpet kommer tilbake for fullt i 13 pp. Oppmuntrende klem
melkekua™ Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei ( Så trist da Lioevr! Sender deg en stor trøsteklem.
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Nei, så kjedelig, lioevr! Jeg som trodde på at det hadde klaffa for deg. Rart med de EL-testene da. Men jeg er ikke så fornøyd med de billigtestene, slo ikke ut på meg, så jeg har gått over til cb digital, og tok første i dag. Forventa egentlig ikke EL før om en liten uke, men jammen fikk jeg ikke positiv test i dag, juhuu! Så da er det vel å hoppe til køys når mannen kommer hjem fra øving. Selv om jeg er syk og ikke egentlig er i form til sånne fysiske aktiviteter, hihi. Må jo gi det en sjanse likevel. Lykke til i neste pp da, krysser fingrene kjempehardt for deg! (og meg;)) God klem!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅ, så teit!!!!! Jeg som var sikker på at den satt!!!! Møkk altså!!!!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 nei nei nei nei dette tror jeg ikke noe på*lei seg* er ikke bare festeblødning da????si det er det, jeg vet det er det*sta*
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Ugh, ugh...så kjipt!!! Jeg håper min kommer snart også. Med negativ test er det i grunn bare å håpe den kommer fort slik at man kan begynne på ny periode
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 neida jeg hadde neg test inntil jeg var i uke 7 fikk pos i uke 8 så det ger fremdeles håp=)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 HÆ??? Negativ test fram til uke 7???? Er det mulig da???????
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 jepp det er mulig...produserer hcg veldig seint...man kan tro jeg var frustrert den tiden...
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Hvordan fant du ut at du var gravid da??? Hos legen?? Eller brukte opp hele budsjettet på masse hjemmetester?? Hehe...
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 hehe tok mange hjemmetester, men var rimelig frustrert og hadde nett bytta en medisin jeg tenkte kanskje det var utslaget, så tok det opp med legen og hu bare så på meg og sa kom ned med en urinprøve du*ler* så da testa jeg pos...helt utrolig...var sikker på at jeg ikke var gravid jeg...
Dodlimammatil2 Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 off, så trist, men alt håpet er ikke ute før du får skikkelig mens så rare kroppene v¨åre er i forbindelse med prøving er ALT mulig lykke til eller en trøsteklem
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Neeeeei, så kjedelig:( Gir deg en klem og ønsker dere bedre lykke neste gang.
Canutte Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 Sender en trøsteklem til deg jeg og, og håper at det ordner seg for deg snart!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 Turbotrollet ♫ : var kvalm men det todde jeg var en bivirkning ut av medisinen også så jeg kunne liksom ikke si det med sikkerhet...hehe sjøl om det var svangerskapskvalme jeg hadde...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #18 Skrevet 21. januar 2007 Takk for alle opmuntrende ord damer blødningene har trappet seg opp, og tr smertene begynner å komme.. vet ikke helt hva jeg skal tro. festeblødning er det nok ikke. er 13 dpo i dag. men går jo ann å håpe at jeg eventuelt hadde to befruktede egg, og at ett av dem forsvant ut. er vel egentlig siste håpet å strekke seg etter. Kommer alikevel til å ta en ny test om 3-4 dager, hvis blødningen blir kort. Klarer liksom ikke tro at kroppen faktisk kan lure meg såpassa heftig. Sambo håper fortsatt han og, men best av alt var å få en megaklem også sa han: da ordner vi bifen neste mnd. Han er iallefall 110% sikker på at dette skal gå Får jo bare stole på han da :) Hopper i dusjen og tar kvelden jeg. Liggi å halvsovet på sofaen i flere timer *er så sliiiiten* I morgen er det jobb igjen og. he he *overfalle barna med kos og klem* Ha en kjempeflott kveld damer, og tusen takk for at dere er så gode alle sammen Spirene våre kommer tydeligvis sent, men iallefall godt
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 Fy flaate.... Var og er forsatt sikker på at det er en spire hos deg altså... Men bra du skal teste om 3-4 dager da... Lurt det...Men skulle det ikke være klaff denne gangen så skjer det neste...=o) Men kan jo hende du også har fått en SA nå da...Vet ikke jeg... Men det finner du jo ut av når mensen/blødningen er ferdig... Sender deg masse trøsteklem=o)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #20 Skrevet 21. januar 2007 Vet ikke hva som har skjedd denne ppèn jeg, for å være ærlig. men merkelig har hele opplegget vært.. for å si det mildt. Ingen pos gr.tester iallefall, og får jeg en pos. til uka, så blir det ul for å sjekke om det har vært en sa, eller om jeg kanskje har en spire. Får se hvor lenge jeg blør. Er jeg heldig så slipper jeg unna med ca 3 dager Har allerede startet en uke 7 tråd, så begynner å forberede meg på en ny pp nå
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. januar 2007 #21 Skrevet 21. januar 2007 Hehe... Godt du forsatt er i godt mot da=o) Eller?? Ja, det er jo ikke noe annet enn å vente...Men jeg kommer nok ikke over denne på en stund nå nei, var sååååå sikker altså..=o) menmen... *klem* igjen=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå