Gå til innhold

Noen som vil skravle litt her inne? Jeg har ikke tilgang på msn akkurat nå....

viktoria89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hehe, jeg har dritlyst på hvitsaus i dag jeg :P har hatt det i en uke nå. så i dag BLIR det fiskeboller :) pappan til babyen og min elskede kjæreste er ferdig på jobb en time for tidlig i dag så nå kommer han snart hjem:) ble sittende å se litt på leiligheter jeg. fant en dritfin en. her er linken:

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=9180099

Hva syns dere? burde vi gå for den? Vi har penger til det...

Veldig fin, nydelig bad og kjøkken :)

Er ikke kjent i Bergensområdet så vet ikke hvor dyr/billig den er i forhold til prisene rundt i området da... =)

Jeg og kjæresten min tenker på å flytte sammen, men siden vi begge går på vgs enda vet vi ikke om vi har råd.. kanskje når hn blir lærling til høsten...

Heisann ;) Jeg er også i skravlehumør.. Er jo søndag og kjedelig..

Sitter og strikker jakke til babyen ( ikke det at jeg kan strikke, men det er rart hva du finner på når du er gravid altså, forandringene er STORE )

Til Sauen19: Den var jo kjempefin den leiligheten, er jo i Loddefjord også så det er jo nokså sentralt også:) Er også fra Bergen ;9 .

Jeg er ikke vic_89 nei, så at vi har ganske likt nick =S

Er 14+2 idag :)

Joda, tenker å flytte, men det er begrensa hva jeg og kjæresten min har råd til desverre... =\ Vi er jo 17 begge to.. og er like langt i utdanninga vår.. Men regner med vi finner noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...