Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sparkene like kraftig hos dere kvar dag? Eg er 21+1 og har hatt kraftige spark som sees på utsiden, og nå i 2 dager kjenne eg bare litt under navelen. Er det barnet som har snudd seg? Andre som har det sånn? Las på din baby at det enda er noen uker til man SKAL kjenne spark kvar dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før uke 25 kjente jeg bare litt spark sånn innimellom.. etter uke 25 har jeg kjent spark hver dag men ikke alltid like sterke.. tenk på deg selv.. er du like energisk hver dag?? :) ikke babyen heller...

Skrevet

jeg kjenner og spark sånn litt overalt, jeg har egentgli ikke peiling åp hvor langt eg er på vei, ska te UL 31januar, men typen min kjente det utenpå mgen min.. :) det var en helt spesiell følelse for han! :) men jeg kjenner heller ikke like mange eller like harde spark vær dag, noen som kan tenke seg på hvor langt jeg er på vei ? =)

Skrevet

har du ikke vært på første ultralyd enda??

24 uker kanskje..

Skrevet

Nei, skal 31 januar :) gleder meg noe helt utrolig mye :):):)

kansje det, for jeg har jo mage og, har rett og slett ikke peil.. :P

Skrevet

ikke vært hos lege eller noe enda???

Skrevet

joda har vært hos lege å sånn, men er så difust me siste mens og sånn, for jeg fikk ikke mens igjen før jeg ble gravid igjen, hadde en spontanabort før denne graviditeten..

Skrevet

skjønner... lykke til da iallefall...hadde vært gøy om du sa senere hvor langt du er på vei.. jeg gjetter iallefall 22-24 uker?!

Skrevet

Eg kjenner liv kvar dag, men ikkje så tydelege spark kvar dag. Trur det kjem veldig an på korleis babyen ligg. Viss h*n sparkar i morkaka er det vanskelig å kjenne, men når h*n sparkar på sidene eller rundt navlen kjenner eg det.

Det er mest bobling framleis, men om kvelden kjenner eg som oftast spark. Det er litt forskjellig kor mange eller kor sterkt eg kjenner dei då. er 19+4 i dag og har kjent spark sidan 18+0 (liv sidan 15+3)

Skrevet

22-24 uker ja ?

vi får nå se :) ska te UL neste onsdag:):)

ska nok se om jeg får sagt ifra, litt lettere nå som vi har fått sånn profil ting, ska se om jeg finner deg igjen da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...