Januar 2010 <3 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 hei. sitter å ser på nettet på barenvogner..blir ikke klok på dette her... Noen som har erfaring fra denne vogna? syns den ser veldig praktisk ut. Men i herrens navn for noen sinnsykte priser...
Neverstill Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 hvilken side er du inne på? har desverre ingen erfaring selv.. driver med det samme for tiden, prøver å finne en fin vogn til lillegutt, som ikke er altfor "guttete" tilfelle vi får en jente neste gang, med de prisene kan man jo ikke kjøpe ny til hvert barn..
Januar 2010 <3 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 nei det går ikke. man må nesten kjøpe en vogn som er nøytral. jeg ser på svart jeg da. men mørke blå går også til begge kjønn. Jeg er inne på emmaljung.no De ser veldig fine ut, og det står god beskrivelse på de. er dyre men... tror man må gi 6999kr.
Neverstill Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 sjekk prisene i sverige, sikkert litt å spare på det.. pluss at hvis prisen er 6000 i svenske så blir det enda mindre i norske:)
Januar 2010 <3 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 ja men har de emmaljung over alt i sverige? dem har ikke den på charlottenberg storsenter i allefall... syns det er fryktelig vanskelig. hadde lyst på den simo kombi, men baggen der er så liten.
Neverstill Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 emmaljunga er jo svensk så de burde ha den endel steder.. men hvor fant du prisen hen? finner ikke priser på noen sider jeg.. vil også helst ha simo.. men de er så dyre...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Noen venninner av meg har denne vogna og den er, sammen med Basson roma duo, den største (bagen) vogna. Den skal visst være velødig god og praktisk, men mange sier den er veldig tung. Synes personlig det blir veldig kjedelig med helt sort eller blå vogn, liker best fargen "elk" på disse vognene. Men det er bare min mening...=) Hun ene som kjøpte denne vogna i høst, reiste til sverige å handla. De har den på Norbyen kjøpesenter og også på Kattis babyshop i Svinesund. Uansett sparer du på å kjøpe den der pga kronekursen...hvis du bor så nærme at du ikke bruker en formue på å reise dit da.... hehe...=)
PrinsessaPåErta Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Bare en liten opplysning så har de ikke Emmaljunga på Nordby senteret, kun på kattys. Har nemlig nettopp kikket der selv, og synes denne vognen er kjempe fin! Husker ikke prisen i Sverige, men her i Norge er det ofte de koster over 7000. Det er mye penger men den er fin...
kulemagen Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Nettopp kjøpt Emmaljunga Sport Combi på Kattis Babyshop i Strømstad. NOK 5800,- (2007 modell). Stor bag, håndtak som enkelt kan vendes etc, virker solid. Er nok litt tung, men det kommer an på hvilken situasjon man er i, om man bor i blokk f.eks. NB salg på Barnas Hus fra 22/1, masse bra vogner til 3999,- (også Simo tror jeg). Lykke til i jungelen!
KoneMor76 Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 I norge koster emmaljunga edge duo 8200 kr med stelleveske. Ingen har lov til å gi noe rabatt (bestemt av fabrikken) Jeg har bestilt den fra kattis babyshop til 7300 sek med stelleveske. Den kommer i slutten av januar.
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 jeg har overhodet ikke peiling på vogner men det var kjærlighet ved første blikk når jeg så emmaljunga duo egde me elk fargen! helt til jeg så prisen da slo jeg det fra meg... men så fant sambo ut at jeg sikla på den og sa han ville kjøpe den til meg (snille sambo det gitt) jeg syns forsatt det var for galt å gi 7-8000 kr for ei vogn jeg da så gikk inn på finn.no og fant en 2006 mod som kun er brukt bag-delen på i ca 3 mnd og ser helt ny ut som vi fikk for 5000kr, ikke elk farge men blå, men det for gå for vogna er knall-god og kjempefin. men klart, hadde jeg valgt simo kunne jeg jo fått en ny en for 4000kr...
Januar 2010 <3 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2007 simo vogn til 4000kr??? hvor i all verden er den så billig?
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Når jeg bynnte å titte på vogn, så hadde eg nesten heilt sikkert bestemt meg førr å kjøpe emmaljunga edge duo. Men etter et par uke så va d mange som hadde hatt den vogna som sa at dem heller ville anbefale meg å sjekke ut Emmaljunga sin City cross, me city Bag! Åg dn ska i hvertfall eg ha istedenfor! Den e mykje lettere, åg sportsdelen e mye bedre på denna vogna enn på edge duo (mange selger due edge når di ikkje kan bruke bagen lenger, siden den er bedre enn sportsdelen) D e jo sportsdeln man bruke lengst, åg den e i tilleg billigere enn duo edge:) Ville sett på den litt før jeg bestemte meg 100%
Marimarei Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Hei Jeg har erfaring med denne vognen. Vi kjøpte den da vår jente ble født. Hun er 3 år nå. Brukte dypvognen lenge pga den gode plassen. Voksipose oppi og greier. Så byttet vi ut dypvogn delen når tiden var inne for sportsvogn. Den har hun brukt helt frem til nå. Og vognen er like pen og stabil. Ikke slarkete i hele tatt, og det etter 3 års mye bruk. Men nå har jeg vært veldig nøye med å holde den ren og ikke la den stå i solen mer enn nødvendig, og det har vi igjen for nå som vi venter et barn til i sommer. Som du sikkert skjønner er vi veldig godt fornøyd med vognen. Bet over 6000 den gang og vi kjøpt den på Barnevognhuset Rudo i Oslo. Vel vert pengene. Lykke til med valget av vong, du gjør et godt valg om du velger Emmaljunga edge duo. hilsen fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå