Gå til innhold

Noen med IKM uke 6 her????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en noe ustabil mens for tiden, men neste

IKM er i løpet av uke 6.

Jeg tar EL tester nå og venter meg en positiv test i dag eller imorgen:) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg tok akkurat en EL-test som var positiv, så jeg har vel IKM helt i begynnelsen av uke 6 :) Tidligere enn forventet må jeg si. Men har influensa da, typisk, er ikke akkurat i toppform.... Men men, må jo bare legge inn en søknad denne mnd og!

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Oi så spennende!!

Jeg har testet negativt i dag.. tror kanskje den blir positiv i morgen..

Må jo være llike rundt hjørnet nå:)

Jeg legger inn en søknad sammen med deg og ønsker deg samtidig god bedring!

Skrevet

Hei!! Jeg har IKM i slutten av uke 6..på søndagen!!! Har tr nå jeg..men tr reiser vel på tirsdag tenker jeg. Tenkte jeg skulle el teste for første gang...bare for å se om jeg har el når jeg tror jeg har det :) Tror jeg har el ganske rett etter at tr har reist.........Er i min 5 pp nå, trodde ikke jeg skulle være prøver så "lenge"........

Skrevet

Takk takk:) Vi får satse på at søknadene våre blir godkjent, nå VIL jeg inn til 1.tri altså....!

Skrevet

Jepp, første forsøk. Som den naive og positive jenta jeg er regner jeg med full klaff ;)

Skrevet

jupp,jeg har:-)

får håpe det blir sist uke her inne!!

Skrevet

ja, jeg har IKM uke 6. Tror eg har el disse dager, tester ikke men har symptomer. Så nå er det masse kos med sambo ;-)

Skrevet

Ja, jeg har fredagen i uke 6... Skal på drillkonkurranse da, så hadde jo håpet at jeg kunne "slippe" TR da av praktiske grunner også... Men håper selvsagt sterkt på morgenkvalme, hehe. Stiller med glede i konkurranse kvalm og ille, hvis jeg skulle være så velsignet med en liten spire.

Skrevet

Heihei:)

Jeg tok akkurat en el-test igår som var svakt positiv så da tenker jeg det blir fullt utslag idag:) Så ikm blir vel tirsdag i uke 6.

Skrevet

tester aldri positivt på El tester, men hadde en tempdipp i dag !!!! Håper det er tegnet på at EL kommer i løpet av dagen - har sendt ut storm og jordskjelv varsel til min kjære...hehe !

Skrevet

eg har ikm 7. har hatt temp stiging så trur eg er forbi el eg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...