Gå til innhold

Ang svangerskap utenfor livmoren og neste forsøk .......

Anbefalte innlegg

Hadde det på forrige forsøk og måtte inn til lap. Da fjernet de den høyre egglederen min.

Er nå på rugedag 5 og har siden i går hatt samme følelse på høyre side som sist. Noen som har opplevd det? Lurer på om det kan ha noe med arrvev å gjøre?? Blir litt bekymret. Føles som om jeg har en klump inni meg.

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det samme som deg, men det skal visstnok være vanlig å kjenne igjen følelsen av en kroppsdel, selv om delen er borte. Det har noe med hjernens vanlige signalbaner å gjøre, disse endrer seg ikke selv om en kroppsdel er borte. Kan det ha med dette fenomenet å gjøre? Kos deg med ruginga, forresten. Man blir kanskje spesielt shaky i denne perioden, jeg har aldri før vært så bevisst alle endringer i mageregionen noen gang. Lykke til!

hei! kan ikke hjelpe deg,men kanskje du kan hjelpe meg? hihi

jeg var på lap på torsdag og fikk vite at hvis jeg ble gravid nå var sjansene store for svangerskap utenfor livmora,men er det sånn at de faktisk fjerner egglederen hvis det fester seg der???! hjelp..

Hei hei. Nei da er ikke sånn....:o) Dem gikk inn med lap for å fjerne fosteret som hadde festet seg utenfor livmoren og da så dem at det var noe galt med egglederen min. Derfor ble den fjernet. Håper jeg kunne hjelpe deg litt.

ja takk du var til hjelp.fikk litt angst der...hehe

begge mine eggledere er skadet og den ene var tett, men er nå staket opp igjen, så vi satset på litt lett sex i dag (neida, her er det ikke snakk om å hoppe over en el)og håpe at det snart kan feste seg en lien en (på rett sted)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...