Gå til innhold

Hvordan i all verden får jeg avvent han puppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden er 8 mnd gammel, og av medisinske årsaker så er jeg nødt til å slutte å amme, så jeg i løpet av en uke må jeg slutte..

Men, han har jo aldri tatt flaske eller noen ting... så hva skjer da? Ser for meg at han slutter å spise så lenge han ikke får puppen... Og hvor mye og ofte mme er det vanlig at dem får i den alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han må i hvertfall begynne å øve seg på flaske med en gang. Det kan ta litt tid.....

Skrevet

Ville bare oenske deg lykke til med brystavvenningen... Kanskje du kan finne noen raad inne paa det forumet? Her har vi nesten blitt ferdig med ammingen med vesla, men hun er noen maaneder eldre, og har faatt en til to flasker siden hun var en fem maaneder.

Anbefaler at du begynner saa fort som mulig med aa gi flaske siden han kanskje kan bruke litt tid paa aa finne en flaske han liker, for ikke og si bli vant til aa drikke fra den.

Jeg anbefaler Avent flaskene paa det varmeste, og velg heller tuter som er for mindre barn siden amme barn suger hardere enn flaskebarn. (De er vant til aa maatte jobbe litt for aa faa maten, saa dersom du har en tut hvor straalen kommer lett, saa kan han faa litt mye med en gang.)

Uansett, masse lykke til og haaper det gaar bra.

Skrevet

Jeg anbefaler tutkopp siden han er såpass gammel. Mine to har aldri fiksa flaske, men de fikk vann i tutkopp fra 6 mnd. Prøv uten dryppsikring først slik at han skjønner poenget, og øv med vann. Var jeg deg, ville jeg latt pappan stelle ungen mest i overgangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...