Gå til innhold

UROLIG JEG DA.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette høres helt normalt ut. Det er mange som ikke kjenner noenting før de er kommet godt over 20 uker.

Jeg hadde det litt som deg, og bestillte en ekstra ultralydtime. Der så vi en meget aktiv krabat:-)

Det har vel også litt å si hvor morkaken ligger.Den kan ta av litt for sparkene hvis den ligger foran.

Skjønner deg godt jeg, men sannsynligvis er det ikke noe å være urolig for.

Jeg er i uke 23 og har kjent liv lenge, men det er først i de siste ukene at jeg har begynt å kjenne liv hver dag.

Selv nå er det stor forskjell fra dag til dag på hvor mye liv jeg kjenner og hvor godt det kjennes. Tok det opp med jordmor da jeg var der i forrige uke, og hun sa at det var helt normalt at man ikke kjente liv hver dag før i uke 24-25....

Ja jeg skjønner deg godt deg ogsp. Er veldig enig i det Maggi skriver. Jeg kjente ikke liv før jeg var rundt uke 20 og jeg er gravid for 2.gang. Man sier at man skal kjenne liv tidligere når man er gravid for annen gang men det stemte ikke med meg.

Med nr 1 så kjente jeg liv i uke 18. Jeg er nå i uke 25 og kjenner mer og mer liv for hver dag - spesielt den siste uken.

Hvis du er veldig bekymret og ikke får slappet av så kan du jo bestille en ekstra UL. Viktig å slappe av og ikke bil stresset. Det skal ikke være greit.

Annonse

Hei. nå skal dere tro jeg er lettet, hva på ul i morges. å den lille hva i full aktivitet,den ligger å spenner mot morkaka derfor kjenner jeg ikke det. takk for støtten fra dere som svarte på dette innlege fra meg. men nå skal jeg prøve å nyte svangerskapet,jordmor tine sa att jeg måtte gjøre det. så alt vel her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...