Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 ...morfaren kom å hentet de slik jeg og mannen skulle få slappe av og sove litt:-) Vi satt oss ut i tub'en - det gjorde godt! Og så la jeg meg på sofaen og slappa av litt etter en lang dusj:-) Riktignok litt skrukkete i huden da men, hva gjør vel det? hehe:-) Men nå merker jeg at jeg er klar for å få Maja hjem:-) Deilig å få hentet seg inn litt! Og så skal vi ut til mormoren å spise middag, så idag er vi blitt riktig bortskjemt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 så deilig da, godt å få slappa av litt.. må berre nyta dagen ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Oi, så godt! Man har behov for sånt i blant!! Jeg nyter det når mannen min er hjemme, jeg. Da bytter vi på å ha litt alene-tid mens den andre passer Karsten... ) Man føler seg som et nytt og bedre menneske etterpå, med masse nye krefter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå