martine68 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 leker jeg med tanken om å få en positiv test på bursdagen til mannen min. Han har runddag neste uke og det passer perfekt med dagen etter ikm. Hva hadde gledet han mer enn at vi endelig hadde lyktes. Etter 17pp synes jeg jammen det er på tide. Synes jeg ser øynene hans når jeg sniker meg under dyna hans med en liten pakke med en stor overraskelse i. I dag er jeg på dag 8 dpo og sitter som vanlig å studerer ff kurvene mine og prøver å lese noe positivt ut av dem. En uke før ikm er ikke puppene ømme, og ingen andre tegn på noe som helst. Innsatsen denne ppen har vært litt laber, men med el-tester har jeg ihvertfall prikket inn de riktige dagene. Drømme drømme, håper jeg for en gangs skyld kan være sanndrømt :-)
Ine:) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg krysser fingrene for at fantasien blir til virkelighet og at du kan overraske mannen med en kjempefin gave på bursdagen hans! Krysser jeg fingrene for meg selv også, hvis det klaffer denne pp vil jeg ha termin på 43 års dagen min og bedre bursdagsgave kan jeg ikke tenke meg! Er i dag på 4 dpo, så jeg har ikke begynte symptomjakten og analyser av ff ennå. Men det kommer! :-) Fortsett å drømme Martine, vi satser på at du snart blir sanndrømt!
mamamimmi Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hei Bente69, Det er lov til å drömme og det genererer glede og håp som vi alle trenger. Drömm videre! Tenk når vi får lese at du er gravid! Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Hei på deg martine. Måtte fantasi bli virkelighet... Det hadde vært noe det... Klem
skifer Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Ja det hadde vært litt av en gave det Martine:) Blir spennende å se fremover nå. Klem
optimist.. Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Hei på deg, martine:)) Syns virkelig det er din tur nå og håper at dine drømmer nå blir oppfylt:)) Krysser fingre for deg og tenker på deg:))) Det er så mange som det kanskje har klaffet for denne mnd og det er såå koselig:)) Klem fra
maritmora Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Jeg håper med deg! Tenk så morsom måte å få fortalt kjærsten det på! Du må holde oss informert. Krysse,krysse....
Beth Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Der var du jo igjen, Martine! Vi tykkjer alle det er på tide at du lykkast nå. Eg håper inderleg med deg - tenk så bra det hadde vore! Klem frå
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Åh så spennende, tenk om du tester positivt på dagen hans da ))) det er bursdagsgave det joho!!!!!!!!!!!!!!1 xxxxxxxxxx alt jeg har for dere... klem
Cosima Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Det hadde vært en fantastisk bursdagsgave!! Tvi tvi og mange XXXXXXXXXXXX
*BLÅFUGL* Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Hei Martine68- Håper du er sanndrømt ja! Hadde vært verdens beste bursdagsgave for dere begge!! Det er jo ofte sånn at det slår til når man minst venter det, så kanskje dette er måneden? Håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen, Martine!!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. januar 2007 #13 Skrevet 22. januar 2007 Men drømmene kan ingen ta fra oss Martine, jeg håper det går akkurat slik du drømmer om, og at du kan overraske med tidenes bursdagspresang. Skulle gjerne hatt en positiv test den dagen selv jeg, og den hadde nok blitt godt mottatt her også selv om det er lenge til bursdag... Vi har vel IKM sånn ca samtidig tror jeg, spennende uke dette... Husk å fortelle om det er noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå