siw*ern Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 heia, er ei jente på 22 år og er i uke 16 nå... skulle så gjerne hatt kontakt med noen i området..kjenner ingen gravide... noen andre i stavanger/ sandnes området? *mamma i juli*
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Heisann! Jeg venter også julibarn og bor i Stavanger:-) Jeg kjenner heller ikke så mange men jeg vet at det skal være et BIMtreff for oss som venter julibarn 8. februar på Sjoko Boco i Stavanger, det må du bli med på :-D. Hvis du sjekker BIMtreff så finner du mer info der;-)
siw*ern Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 å? skal det d... har du msn? kan jeg kontakte deg der? julimamma
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Msn adressa mi er [email protected]. Bare å ta kontakt:-)
Lunamed2mann Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 hei, vi er noen få fra stavanger, sandnes området her... jeg bor selv i sandnes. jeg har ikke kontakt med noen av de andre... er 19 + 3 nå. første barnet vårt. bare å ta kontakt! er nok like "lost" som deg når det gjelder mange ting... :-)
siw*ern Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2007 heia..kjekt å få svar.... har du msn adresse jeg kan nå deg på?
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 hei la luna, ser du har termin rundt samme tid som meg!! Gå inn på terminklubb (juni07). prøver å få til et treff, så det hadde vært kjekt om du hadde hatt lyst å være med:)
siw*ern Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2007 da har jeg lagt deg til til på msn lista mi...så nå må du bare godkjenne:) mi adresse er: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå