Steinbukk-70 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei Er det noen som har noen innspill på hva jeg kan gjøre? Helt frem til nå har hun elsket tra. Vi har gjort det til en lek og hun har vært vill når skjeen og tranen har kommet frem, men nå nekter hun:-( Ikke tale om. Jeg vil ikke tvinge det på henne heller. Er det noen som har opplevd det samme - har dere da eventuelt begynt på D-dråper? Hva er egentlig forskjellen på tran og D-dråper? Takk for svar.
Cat.68 Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Barnelegen til vår Iselin sa at Biovit og D-dråper er et fullverdig alternativ til Tran. Tran er et typisk Norsk fenomen og inget annet sted i Verlden bruker men dette slik som her. Hvis man ikke klarer å få i ungen tran trenger dem det heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Mi jente på 17 mnd nekta plutselig.....Ga opp å gi ho de siste mnd., men ville prøve igjen. Da ho var 20 mnd. prøvde eg igjen...Cluet var at ho måtte få holde skjeen selv! Ho spiser jo alt annet selv, så skjønner jo nå at å bli matet tranen av en annen ikke var så populært... Ho holdt skjeen og eg tømte i litt tran - ho slukte i seg ;-) Blir bittelitt søl med denne metoden, men har plastsmekke, og vi er storfornøyd begge to.
nepomuk Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Her har vi gått over til eskimo kids med tuttifrutti-smak etter tips fra noen her inne. Den inneholder alle de sunne omega-3 og 6 fettsyrene som tranen inneholder + D-vitaminen vi trenger så veldig her i nord hvor vi ser sola så alt for lite i vinterhalvåret Den får du på helsekostbutikker. Jenta vår er kjempebegeistret for denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå