Gå til innhold

DIV

andre runde

Anbefalte innlegg

Følte magen ble stor raskt denne fjerde gangen.... Uke 13 nå, og har måttet rydde bort endel bukser... Men selvfølgelig har jeg fått litt "tilskudd" rundt hofter også, slik at det ikke bare er magen sin skyld.... Skal til legen først i uke 15 jeg... Synes ikke det er noe å stresse med. Men jeg jobber i helsevesenet så jeg har jo "tilgang" om noe skulle føles galt...Har bare fått positive reaksjoner fra de som nå vet det.. Ungene ble også glade (,4,6, og 8 år)... Men de skjønner selvfølgeluig ikke omfanget av dette.... Ønsker alle andre lykke til også...(Må si jeg pustet lettet ut etter "overstått 12 ukers-grensen, men "gruer litt" for UL)

Fortsetter under...

heia!

Gratulerer med en spire, og vel overståtte 12 uker. Gleder meg til jeg har kommet over de magiske 3mnd... Jeg er i 8.uke nå, og merker også at magen er på full fart ut i været. Kunne sikkert begynt å finne fram mammaklærmna, men har bestemt meg for å vente til etter torsdag, for da skal jeg på ul. Hadde en sa i uke 6 i sommer og kjenner at jeg har en tendens til å bekymre meg litt ekstra denne gangen...Jobber som spl på et sykehus og føler litt ekstra sikkerhet i å ha fagfolk i umiddelbar nærhet. :-) Vi har fortalt den store nyheten til størstemann og han spør stadig vekk hvordan det går med "babyen vår". Følte det var riktig å fortelle ham det siden formen er heller elendig og han er en oppvakt liten kar som nok lurer på hva som er i veien med mamma. Ser fram til at overskuddet kommer tilbake, den siste uken har jeg følt meg mer eller mindre bedøvd!!! Konstant kavlm og kunne helt sikkert sovet 18 t i døgnet... Har heldigvis verdens snilleste mann som trår til så det suser nå, ære være ham for det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...