Gå til innhold

Får de "alltid" feber ved tenner??


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Synes Tiril har sovet så mye og er mer "klengete" enn vanlig, og tann nr 2 dukket jo opp igår. Er ikke mer varm enn valig heller, kanskje litt.. Men ikke febervarm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest litt om det flere steder. Det er visst ingenting fysisk som skal tilsi at babyer skal få feber når de får tenner. Så det at mange babyer har feber når de får tenner er visstnok en tilfeldighet. De har en eller annen pågående infeksjon som de får feber av samtidig som tennene bryter ut...

 

Men jeg synes nå allikevel det er litt rart, for det er så mange som sier at babyene deres har feber når tennene kommer. Kanskje jeg skal forske litt på dette?! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma fikk aldri feber når hun fikk tennene sine, men Sofie fikk feber med de to første hun fikk da hun var 3 måneder. Er nok veldig forskjell på hvordan de reagerer virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt får også tenner, får begge nede samtidig... Han har ikke feber men er sutrete og veldig rød i kinnene, har hørt at dette har sammenheng med tenner, men vet ikke om det er noe vitenskapelig i det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig som Carina sier, det er ikke noen relasjon mellom feber og tannframbrudd. Men klengete og sutrete kan de helt klart bli;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har fått en tann (som er på vei oppover) og har ikke hatt feber. Bare vært litt sutrete, men er nå sitt blide jeg igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...