Gå til innhold

Dersom man kjører med babyen sin uten bilsete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og bare holder dem på fanget i baksetet, hva skjer da hvis man blir stoppet av politiet? Har en diskusjon ang dette med en venninne nemlig. Bare lurer, ikke noe jeg ville gjort selv. Man får vel hvertfall bot, men blir barnevernet kontaktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke de ringer barnevernet, men du vil ikke få lov til å kjøre videre...

Skrevet

hehehe....altså ta en "Britney" ??

Man får vel ihvertfall bot...

Skrevet

Bortsett fra at man får en bot og forhåpentligvis kraftig kjeft, skjer det vel desverre lite. Foreldre som gjør sånt burde ha blitt sendt på et møte med ambulansesjofører, barneleger osv... bare for og bli fortalt på en illustrativ måte om hva som skjer hvis man kommer ut for en ulykke når barnet ikke er festet i setet sitt.

Skrevet

jeg måtte gjøre det forrige lørdag, på vei til legevakta...stakkars gutten mi hadde brent på seg 2 grads forbrenning. Aldri i livet om jeg hadde puttet ham i setet sitt på den turen, han var helt krakilsk av smerte. men tror nok man får en bot hvis man blir stoppet ja!

Skrevet

Men, må jo selfølgelig si at det kan jo være ting som nevnt ovenfor her som gjør at man må gjøre et unntak, men det finnes desverre dem som ikke skjønner viktigheten av og buke barneseter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...