Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Teodor blir så tett i nesen om natten, høres sikkert verre ut enn det er, men... Har gitt han Miwana saltvannsdråper i 2 netter nå... Andre råd...? " Kurrer " skikkelig i den lille nesen...
lille gull skal bli storesøste Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Prøv å drypp noen dråper morsmelk i nesen hans, skal vist funke bra..
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Høres ut som om dere har det litt for varmt på rommet kanskje ? Men noen dråper med mm hjelper på ja.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har opplevd det samme med min baby og spurte hs om dette. Hun sa det var helt vanlig at små babyer var tette i nesen om natten, trengte ikke tyde på at det var feil temp på soverommet eller at de va syke, så det var jo betryggende.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Ja det er det Vet bare at det hjelper på hos oss når jeg justerer temperaturen litt, er fæl til å ha det for varmt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå