Gå til innhold

Noen andre som skal ringe inn mens denne uka...?

Anbefalte innlegg

Det skal jeg,holder til på st.olav.

Min første runde i denne karusellen,og jeg er selvfølgelig kjempe-spent..

Men først må vel denne tanta melde sin ankomst da,og det helst uten forsinkelser...hihi

Noen flere som vil holde følge med meg ?

Hilsen

Fortsetter under...

Jeg holder til på RH og skal ringe dit i morgen. Da kommer forhåpentligvis løpet i gang, selv om vi nok må vente en runde til før jeg starter med hormonene. Forsto det slik at man måtte ha 3 "tantebesøk" uten hormoner før man kunne starte.

Siden dette er 2. etter siste AIH-forsøk må vi nok vente en runde til.

Jeg hører gjerne fra deg om hvordan ditt løp blir.

Lykke til!

Jolanta

Spennende tider for deg også da jolanta.

Jeg venter tanta i løpet av de første dagene,så da er det vel bare å ringe så resptene blir ringt inn på apoteket...

Så du har hatt noen runder allerede du...Da vet du hva du går til da.

Hyggelig om vi kan holde kontakten..

Hilsen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg gleder meg såååååå til du skal igang.. hihihihihi åh jeg skal følge deg hver dag.. og det blir en utrolig spennende tid for deg...

Kjempe lykke til,, så snakkes vi mer på msn... klem

JAAAAA!!!

Hvis bare denne &¤%#¤&!" mensen kan komme snart!!!!!

Er på dag 33 nå, har aldri hatt så lange sykluser før jeg.

Men negativ test sier vel sitt, så da er det vel bare å vente...

Vi skal igang med frys, har 8 muligheter liggende i fryseboksen på St.Olavs, noen av de må vel bringe lykke...?

Hei Sunniva 78.

Helt klart-noen av de 8 på frys skal bringe lykke....

Håper den negative testen gjør at tanta snart stikker nesen sin fram fra sitt skjule-sted.så dere er i gang.Ønsker deg masse lykke til,skal følge med deg fremover !

Annonse

Hei!

Jeg inntar siste tbl av primolutkuren i kveld, så jeg satser på at mensen kommer innen torsdag. Da er vi og igang igjen. Har hatt et avbrutt ivf-forsøk, pga små eggposer. kom aldri så langt som til eggutheting. Håper virkelig alt går fint denne gange!!!

Vi holder til i Hgsd. Kjekt å følge med hverandre:)

Måtte vi alle lykkes

klem:)

Hei Vilsågjerne!

Det er første forsøk med IVF, så jeg er veldig spent.

Vi har vært gjennom 4 forsøk med AIH og da var det ikke så mye hormoner ( tablettkur med Pergotime, Menopur sprøyter og til slutt eggløsningssprøyte) Syntes det var et styr det også med alle besøkene på RH ( UL, selve inseminasjonen(e) og blodprøve), men slik jeg har forstått er det enda mer " styr" i forbindelse med IVF????

Spennende å høre hvordan det går for deg også - det er så godt å ha kontakt med noen som er i samme situasjon altså.

Jeg merker at humøret mitt har blitt lettere etter at jeg begynte på BIM-sidene - før så følte man seg i grunnen litt ensom med tankene sine....

Lykke til!

Klem :-)

Jeg holder også til St. Olavs og skal inn til aller første IVF. Men venter og venter på TR som det ikke er spor av og som skulle vært her på fredag.. Neg. test i går morges og ingen symptomer, så er bare frustrert. Forrige gang var den forsinket med 12 dager, og innsettingen ble da forsinket med en uke.

Hvis det samme skjer denne gangen også, så kommer jeg seriøst til å klikke!

Hva er det min ondskapsfulle kropp holder på med!?

Har ALLTID hatt så presise sykluser, men nå er alt bare tull i de 2 siste.

Skal etter planen til innsetting i uke 10, første helga i mars. Så får vi se da hvor forsinket vi blir...

Men veldig glad for å kunne følge med noen! : ) Kanskje vi går på hverandre i gangene på St.olavs før vi vet ordet av det? :)

Ringte inn mens i dag jeg - skal starte med nesespray 7.februar.

(Holder til på RH i Oslo)

De hadde satt meg opp for uttak i uke 11, så da får jeg se hvordan det går.....

Siden vi har "hoppet over" fra AIH til IVF skal vi på info-møte etter at jeg har startet med nesespray så får vi videre framdrift da. Skal på info-møte 27. februar. ( Dette for å slippe å vente enda en runde...og det er jeg litt glad for)

Jeg er også glad for å kunne følge med dere andre som også skal starte nå.

Annonse

hei hei dere....

ser det er flere som har time i uke 11... det har jeg oxo... holder på å spise perlutex for å få mens nå... skal uansett hva som skjer ang mens begynne på spray 6 feb.... vi får lage oss en klubb damer... spennende tider..

klemzer fra

Som nybegynner i gamet er jeg kjempeglad for at det er flere av oss,og at vi kan holde følge..Mye mulig vi sees i gangene på st.olav da Flippa,siden løpet vårt ser ut til å være ganske likt...Jeg venter på tanta,antatt ankomst i morgen...Og hun pleier å være presis C";).

Glad dere finnes jenter...

Da kom endelig mensen, og jeg ringer inn i morra:-)

Blir vel innsetting i begynnelsen av uke 6 på meg,

mye enklere prosess når det er fryseegg...

Så da ligger jeg litt foran dere andre gitt.

Lykke til alle sammen!!!!!!!

Men spenningen er like stor C";).

Godt mensen kom da Sunniva...

Håper du slipper å bruke "hele dagen " på å komme gjennom på telefonen på St.Olav i morgen...

Regner med tanta er på plass her også i morgen.

Ja, vilsågjerne, spenningen er absolutt like stor!!!

Er forbredt på å sitte litt i tlf, men jeg ringer og ringer konstant, og da pleier jeg å komme gjennom i løpet av 5 min....

Får vel bruke pausen min, he he...

*smiler*

Vi må vel komme gjennom i løpet av dagen..

Og når telefonen er tatt da er vi i gang !

Jeg gleder meg og gruer meg om hverandre,men så vet jeg jo ikke hva jeg går til heller.Flott at du skal til med frys da.Godt å slippe spray og sprøyter !

Lykke til i morgen, Sunniva78 og vilsågjerne!!!!

Jeg satt også en god stund før jeg kom gjennom på telefonen. Lot som om jeg skulle et eller annet og snek meg inn på et ledig kontor ( Er liksom litt "uprivat" å ringe når man deler kontor med fler)

Klem fra

Håper du slipper å vente på TR - vilsågjerne- jeg begynner å bli passe frustrert her nå... Ingen tegn til noe som helst, 4de dagen på overtid.

Ja,ja glad jeg ikke har kjøpt flybillett til Trondheim enda, for det blir fort ei uke seinere enn antatt dette her...

Er mange flotte jenter her som er i gang denne uka, ønsker dere alle all mulig lykke til.

Hadde vært kjempefint å holde på denne tråden og fulgt den opp med info. Er nok mye jeg kommer til å lure på ganske snart... :)

Men først og fremst lurer jeg på hvorfor syklusen min kødder med meg!!!

Hei på dere jenter...

Huff venting på mens og venting på telefonen...jaja...

Håper tanta di kommer snart flippa,er jo bra typisk at ho uteblir når du venter på ho.Mye psykisk som kan spille inn vet du...

Sender alt jeg kan oppdrive av tante-vibber,og satser på at det hjelper.

Kanskje Sunniva,du og jeg kappes om telefonlinjene på st.olav i morgen...Tvi tvi..

Uansett jenter.

I morgen er en ny dag,og den gjør oss en dag nærmere målet...

Hilsen

Åhh..jeg hade også kalkulert med innsett i uke 11. Men har ie fått mensen ennå. Tok siste primoluttbl på søndag, så da bør jeg få mensen i morgen!!!xxxalt for det:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...