**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Vi har guttenavn klart, tror vi.. Men jentenavn sliter vi veldig med. Samboer liker Thea veldig godt, men det er et navn jeg har hørt hele livet mitt, så vet ikke om jeg vil at dattera mi skal hete det. Er ingenting som klinger fint i mine ører. Uff. Vil ha et søtt navn (ikke for vanlig), som passer til en liten tulle og ei på 50 (om dere skjønner). Vi vil ikke ha dobbeltnavn. Hjelp
semilie:)Fødeklar Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 celine sanela sanne Linn Iljen Dette synes jeg er fine navn. dattra mi har et av dem.
oktoberjentene;) Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 sara nora amalie aurora arwen mia leonora hum... mange fine jente navn... thea er også kjempe fint syntes jeg =)
**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg elsker Celine... Men så heter det ene barnebarnet til kona til faren til samboer (litt tungvint men...) det også. Liker også Celina da. Trenger fler
semilie:)Fødeklar Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Eller kanskje Ea, ei venninde av meg har ei jente med det navnet....
*RutIetutt* Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Har samme problemet her - guttenavnet er klart, men vi blir ikke enige om jentenavn...jeg liker: Tiril Hermine Madeleine Milla Alva Julia Sophia Gunilla Evelina Ethel Laura Malene
**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 Likte Julia egentlig. Julie er litt for vanlig syns jeg, men Julia blir annerledes. JULIA, det må jeg "smake" litt på.. Hehe.. Tar i mot alt jeg kan få av navn
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Adele, Adrianna, ariana(arianna), sara elise, aurora?!
*RutIetutt* Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Ja, jeg liker Julia godt også - mye bedre enn Julie syns jeg:o)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 På statistisk sentralbyrå sine sider er det en liste over navn med tilbake gang, hvis du ikke har lyst på et navn som er så veldig i vinden nå: Silje Stine Camilla Victoria Marte Emilie Kristine Hanne Henriette Ellers var det en liste her eller på din baby for en stund siden om navn som var på vei til å "dø ut" Fant nesten hele familien min der, meg selv inkludert
**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. januar 2007 Takker for alt, supert med tips, folkens. Min kjære er kresen her jeg sitter å ramser opp litt. Hva skal til for å finne det rette navnet. Noen som har erfaringer med at det blir enklere å finne det rette navnet etter å ha vært på UL og fått vite kjønn? Skal nemlig om et par uker
*RutIetutt* Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Jeg hadde bestemt meg for guttenavn allrede før jeg var gravid forrige gang - og slet litt med å få samboer med på det...helt til vi var på ul og det viste seg å være en gutt der inne - da var han enig med en gang:o)
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Vi hadde gutte navnet på plass forigegang, det ble en jente selvfølgelig, så vi hadde en kjapp runde på barsel etter fødsel, men ble ikke helt fornøyd. Så om natten, gikk jeg gjennom navnene som var foreslått, og vre litte granne på det ene, og der satt det! Syntes egentlig det er vanskelig å gi navn til noen du ikke har møtt. det er ikke sikkert det er en Solveig du får, kanskje får du en Viola?
**Min nydelige Milla** Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. januar 2007 Ja, nemlig. Enig der. Hadde vært greit å stå mellom et par frem til man ser den lille skjønne, for da ser man vel med en gang hvilket navn som passer. Vi får dra på UL og se om vi får vite hva det blir, så kanskje vi blir ennå mer åpne for dette med navnevalg. Er ikke lett altså... Har ennå litt tid da, men vil ha noe klart i hodet også, som jeg kan gå å tenke på
liljemor Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Har alltid likt navnene Regina og Lone.Lykke til med valget. Siri er også et fint navn.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 Nokre av dei namna eg likar: Sofia/Sofie Rakel Sara Nora Aída (med lang iii) Amalie/Emilie/Emily Oda Aimee
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 Jeg liker disse jentenavnene: Allegra Jaden (engelsk uttale) Tora
keisersnittnr3 Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 Har ei tantunge som heiter ime, ikkje så mange som heiter det, har sjøl tenkt litt på eline
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #20 Skrevet 21. januar 2007 Vi har to jenter fra før, og de heter Hanna Tora. Hvis fjerdemann blir jente, blir det Runa eller Ingeborg som dere ser, liker vi litt gammeldagse navn.
babylove :) Skrevet 21. januar 2007 #21 Skrevet 21. januar 2007 får æ ei jente har æ løst t at ho ska heite Martine...nathalie....aurora...eller katarina.fine navn synes æ da
Ma-i Skrevet 21. januar 2007 #22 Skrevet 21. januar 2007 Lillian LIne JUlia Vanja Eline Malin Milla Andrea Henrikke Maria Marian Sylvia Sofie Sandra er alle fine navn... Sushanna Julianna Angelica Johanna Mirijam er litt andre fine navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå