♥Tullerusk♥ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 HAR DU TESTA??? Er så spent altså...hihi.... klem
melkekua™ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Hva skjer'a? ;o) klemklem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 testet i dag ja (med billigstrips) eneste som ble positivt var el testen. er så forvirra nå. he he men stikker som fan på venstre siden i magen... er småkvalm.. puppene er tunge og ømme (vokst jah) hodepine og svimmelhet.. vondt i korsryggen.. bah bah bah.. kan jeg ikke bare få en pos. test a? he he
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 Ojoj... Høres ut som typiske graviditetstegn=o) Men kan jo hende det tar litt tid før en gravtest blir positiv.... Hehe... Kan jo ta en tur til legen da... Ooooh dette er spennende=o) klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 tenkte jeg kanskje skulle ta en tur i morgen og få tatt en blodprøve jeg.. blir sprø av venting. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå