Freyja Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei Bare lurer på om du er her? Jeg låner pc (jobb pcen) til min kjære så jeg får ikke logget meg på messenger.... Hvordan går det??? Føder du snart eller hehehe.... Så at anette har født og ser ut som isolde 92 også har født!!! Så nå må du og hege sette igang og få ut knøttene deres... Gleder meg sånn til å se bebissene deres!!!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 God dag. Skjønner. Ja, jeg er her kan du si. Synes ikke jeg gjorde annet enn å gratulere januarere på lørdag, det poppes jo overalt! Også den sniken Anette!!! + Isolde 92 ja, det har vel skjedd noe der også tenker jeg... Det var godt å ha Hege på msn i går, det er best at ikke hun blir en sniker også... Var jo på kontroll tirsdag kveld og hodet er fortsatt ikke festet, så jordmor antydet at det kunne nok ta litt tid før denne babyen har tenkt seg ut... Hun kom med noen trøstende ord også, om at fødselstegn må ikke være slimpropp, vann eller kynnere. Kroppen kan også si ifra ved å bli ekstra trøtt, diarè, disse mensmurringene i ryggen og mareritt. Våknet av mareritt i går natt, til min store glede :-) Synes jeg hadde litt vondt i ryggen i går, men det var kanskje fordi jeg hadde vært ute tidligere på ettermiddagen og måka snø... Var ganske lei og utålmodig i går, har jo ikke vært det noe særlig tidligere. Derimot er det hyggelig å titte ut av vinduet og se vinter Norge! Det er nok viktigere å fylle dagene fremover med noe, for jeg ser for meg at de blir lett kjedelige og laaange.... Begynte jo å vente og tenke at det kan jo "skje noe i dag" i begynnelsen av januar. Tror nok jeg er å se på Barista i morgen ja :-) Puss puss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7876828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei Arwen og Tonje. Joda, jeg går også her og ruger. Si meg...er det bare Tonje og meg igjen..eller? Ble ikke steinbukk-babyer på Tonje og meg..blir visst vannmann på oss. Har vært skikkelig babyboom i Lillestrømgjengen i helga. Anette fikk gutten sin på fredag kveld og Isolde fødte en gutt på lørdag (tror jeg det var). Jammen mange gutter nå altså. Bare HMS som har fått jente!!! Skal tro hva det blir på meg. Tenker det blir en gutt til jeg..men man vet jo aldri. Har det bare på følelsen. Hvor mange gutter er vi opp i..skal vi se.. Iselin (Gabriel), Arwen (Oscar Mathias), Anette (Nicklas Emilian)og Isolde (Loke). Det skulle bli 4 stk. Det er hvertfall de jeg har oversikt over.. Var litt bekymret for at det bare kom til å bli meg, Kris og Tonje på treffet på mandag (med kul)..men ser det har meldt seg på noen nye også. Kjempehyggelig. Det er ingen tegn til at min heller vil ut på en stund..blæææ ( 6 dager igjen til termin). See you Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7877678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg fikk også gutt... Tenkte kanskje komme på neste treff igjen, for imorra er for tidlig for meg. Trenger litt mer tid hjemme først Men... hvor i all verden skal vi få plass å treffes framover? Blir jo nesten bare med barn i vogn framover nå, ser ut som nesten alle har født eller er temmelig fødeklare. Og Barista er jo ikke sååå stort hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7878540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 21. januar 2007 Halais... Ser ut som det er en del gutter i gjengen ja.. Koselig det da.. Eller skal vi stakkars jenter som kommer inn i gjengen he he he.. Blir mange gutter på jentene da.. Thihi. Koselig at det kommer en del nye imorgen, alltid hyggelig å hilse på nye kuler... Blir nesten litt misunnelig jeg da for jeg savner å ha knøttet i magen min.. Thihi Tro det eller ei... Men håper for jentene med termin nå at babyene har lyst å komme ut snart.. Gleder meg til imorgen... Sees på Barista jenter.. Klemmer fra meg!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7885817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 25. januar 2007 #6 Del Skrevet 25. januar 2007 Siste nytt etter kontrollen i kveld: Vi var der i over en time gitt, veldig hyggelig! Endelig leverte jeg en urinprøve som var fin, uten blod og protein. Det kjennes skjønt ut nå på slutten :-) Jordmor tror det befinner seg en baby på 3,5kg ++ i magen min. Hodet er knapt festet, men sitter godt ned i bekkenet. Skal tilbake på ny kontroll på søndag. Da skal hun prøve å strippe, og hvis den andre jordmoren som er på jobb kan sette nåler så skal jeg få akupunktur (min jordmor Tone var ikke så stødig på det visst). Så nå kjennes alt plutselig så veldig mye nærmere, kan godt tenkte meg en fødsel nå i helga :-) Og ikke minst: jaggu hadde jeg en sammentrekning da jeg lå på benken! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7945984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. januar 2007 Hey ya!! Supert at urin ser bra ut, husker jeg ble så nervøs når min ikke var helt bra... Da er bebissen din større enn min, thihi. Hva er egentlig å strippe???? Håper du får akupunktur(håper du har født før søndag jeg da) og at det funker.... Får håpe sammentrekningene tar seg opp nå ikveld da hihi. På tide med en liten en nå... Vet du kjønnet? (husker ikke om du har fortalt meg det eller om ammetåka har tatt det vekk...) Her hos oss ikveld har Oscar Mathias ikke vært noe fornøyd. Tror han har litt vondt i magen sin gitt... Bare sutrer, trodde det var øke dag tidligere men nå vil han ikke ha mat nå da... Så han skal vel holde meg våken i natt ( og jeg som er skikkelig trøtt nå) My luck... ja ja godt det er helg imorgen og Thorbjørn kommer tidlig hjem (da skal a mor sove ja...) Legg inn hvis noe mer spennende skjer!! Klemmer fra meg og prinsen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7947949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 26. januar 2007 #8 Del Skrevet 26. januar 2007 Jordmor går inn med to fingre og pirker, irriterer og prøver å løsne litt øverst i livmorhalsen. Det er visst stripping. Hvis jeg ikke er noe særlig moden så spørs det om hun rekker frem. Noen sier det er veldig vondt, jordmor sa det kjentes litt ubehagelig ut og jeg aner jo ikke... :-) Det kom bare en kynner til i går kveld. Nå er det på tide at denna kroppen min skjønner at den kan slippe ut babyen! Har vaska badet, rista tepper og dyner, støvsugd gulv og vasker klær i dag. Nok en gang! Da er det bare å dra til ABC, forhåpentlivis før kontrollen på søndag ja! Når det gjelder kjønn så ble det fortalt at det kunne se ut som en jente på ultralyden i uke 19. Det var ikke lett å se for babyen lå i skikkelg fosterstilling med ryggen og rumpa opp :-) Så var vi jo på to ekstra ultralyder i desember pga. lite vekst. Den første gangen ville ikke legen uttale seg om kjønn for det var vanskelig å se. Andre gangen sa legen av hun kunn eikke se noen tydelige testikler (babyen lå også med rygg og rumpe i været). Så føler det ikke er noen jentegaranti akkurat. Morten har alltid sagt at det er ei jente, så nå er det jeg er forberedt på også! Håper det ikke er lenge til jeg finner det ut og babyen er jo stor nok nå!!! Hvordan ble natten? Ja, herlig nå er det snart helg! Da er det jo større sjanse for å føde (en eller annen rar tanke jeg harfått for meg...) Lyst til å se Blood Diamond i kveld, håper det ikke passer.... hi hi :-) Skal oppdatere dere hvis det skjer noen endringer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7952359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 27. januar 2007 Hey ya!! OH hørtes ikke noe særlig godt ut med stripping(får håpe du slipper det hihi.) Ja bebissen din er stor nok til å komme ut nå, men h¤n trives så godt inni deg vet du.... Trygt og godt hos mammen sin. hihi. Jeg synes du skal få ei jente jeg, vi trenger noen jenter i gjengen nå!!!! Og Oscar trenger en liten kjæreste etterhvert he he. Rart å tenke at de skal få kjærester og sånn etterhvert. Grøss og gru! Hehe. Natten ble fin den, han sov godt( men bare i senga vår da.) Vil ikke ligge i senga si gitt.... Prøver men han vil absolutt ikke! Igår var det så masse inntrykk for han at han var våken fra 15.30-24.00 og da skal jeg love deg at han var grinete ja... Vi måtte vugge han i søvn. Stakkars Thorbjørn måtte stå oppreist og vugge han til han sovnet.... men han sov godt i natt da. Fikk mat kl 02.00 og 05.00 også sov han til 08.45. Deilig... Nå er det helg, så jeg håper du har født! Hehe.... Masse føde støv sendes!!!! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7971364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 28. januar 2007 #10 Del Skrevet 28. januar 2007 God kveld! Nå tells helga som over og det er ingen fødsel i sikte. SKulle til kontroll kl 10.30 og var der 4 timer i dag! Var mye å gjøre for disse jordmødrene som var på jobb. Ventet en time før vi kom inn, men da fikk vi vite at jeg er moden, og det er en god nyhet! Ble ingen stripping på meg, nådde ikke frem. Og ingen skal påstå at hun ikke prøvde nei! Så ble vi plassert på en fødestue hvor vi skulle vente på at ei annen jordmor som skulle komme for å sette nåler. Jeg og Morten satt i hver vår stressless og det tok ikke lange stunden før begge sov. Våkna kl 13 og da tusla Morten ut i gangen for å spørre om det snart kom noen til oss. Så fikk jeg 7 nåler og hadde 3 sammentrekninger mens de var i. Har ikke merket noe fødetegn her hjemme i kveld da.... Skal tilbake på onsdag hvis intet har skjedd innen da. Det er tydeligvis flere som trives hos mammaen sin, hehe! Men søvn er viktig og verdifullt for alle mann... Ja, det er blitt en skikkelig guttegjeng så er enig i at det trengs no jenter nå! Håper veldig på naturlig fødsel, at jeg slipper å bli satt i gang. Uansett nå er det begrenset med dager igjen til jeg føder på et eller annet vis! En skikkelig dose fødestøv tas i mot her ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takk takk :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7986205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 29. januar 2007 #11 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei jenter! Jeg sniktitter litt her, jeg... Gratulerer til alle dere jeg "kjenner" som har fått baby! Jammen går tiden fort! Synes dere hadde så små mager på treff, da jeg var høygravid... Nå er jo Halvor 2 mnd, og vokser som bare det! Sender deg masse fødestøv, Tonje! Vi er forresten navnesøstre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-7988046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 29. januar 2007 Heisann!! Hvordan går det? Her står det bra til... Litt sliten om dagen, skjer så masse... Skal fortelle deg om min mest skremmende opplevelse noensinne: Igår dro jeg og gutta på katteutstilling i Strømmen hallen, så dro vi på Barista for å spise lunsj. Thorbjørn står i kassa og bestiller mat og jeg setter meg i sofaen. Oscar Mathias ligger i vogna si. Thorbjørn kommer bort å setter seg, og da hører jeg en lyd fra vogna til Oscar Mathias. jeg reiser meg opp og ser nedi vogna. Der ligger Oscar Mathias helt rød i ansiktet og jeg ser at han sliter med å puste. Jeg løfter han opp av vogna og gir han til Thorbjørn mens jeg ganske så hysterisk sier "han får ikke puste" Når han kommer til Thorbjørn får han puste litt men ganske så overfladisk. Masse slim/spytt kommer ut av munnen hans og han er grinete. Jeg tok en sjefs avgjørelse og sa vi reiser på legevakta NÅ!!!! Der sto jeg da på Barista hyl grinende og ganske desperat. Vi reiste på AHUS og gikk inn på akutt mottaket der man liksom skal få øyeblikkelig hjelp. Der satt de i resepsjonen og så vi kom men vi måtte fortsatt ringe på klokka og vente på ei skikkelig treig dame som var mer opptatt av å tømme søplekassa gitt.... så får vi forklart hva som hadde skjedd og en lege som tilfeldigvis var der kommer ut og ser litt på Oscar Mathias. Sjekker bare pusten hans og sånn, men da er Oscar Mathias mye bedre. Så vi får beskjed om å prøve å gi han mat og se om han vil ha det. Setter meg inn på venterommet og begynner å amme. Lenge siden han har ammet så bra faktisk. Så vi reiser fra sykehuset og hjem igjen. Jeg ble faktisk så skremt at jeg sjekker han hele tiden om dagen. Og opptil flere ganger blir han rød i ansiktet og får ikke gulpen ut. Jeg føler meg skikkelig hysterisk om dagen. Tør ikke engang å dusje for da hører jeg han ikke hvis noe skjer. Glad for at svigermor kommer imorgen da kanskje hun kan se hvordan han er. For jeg liker det absolutt ikke. Tenker jo mitt da, tenk om jeg ikke er der engang og han ikke får puste. Grøss og gru... Uff dette ble da skikkelig deprimerende fortelling... Blæh. Blir bedre sikkert når svigermor kommer og sier at det ikke er noe å bekymre seg over.... Jeg håper også du slipper å bli satt igang, men hvis du blir det får vi bare håpe på drypp da går det fortere enn hvis du må på gele kur etc... Håper noe skjer snart da.. Nå må vel bebissen din ville komme ut snart. Begynner å bli litt vel hus vant der inne hehehehe... Oscar Mathias gleder seg til å få noen å leke med!!! Klemmer fra oss begge!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8002523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 30. januar 2007 #13 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei hei. Uff, det var ingen hyggelig opplevelse!!! Håper Oscar Mathias har bedret seg nå. Husker selv en gang lillebroren min (som er 8 år nå) var baby og ble lignenede dårlig. Vi hadde lagt han for kvelden, men så fikk han problemer med å puste og det hvinte i brystet hans. Da viste det seg å være falsk krupp og vi gikk ut med han i kulda som man skal gjøre når de får det. Skjønner godt at du blir litt stressa og ikke forlater han! Har svigemor kommet og gitt noen beroligende svar? I morgen skal jeg på ny kontroll til jordmor. Prøver vel om det går å strippe nå, også blir det vel noen nåler igjen. Har akkurat vært å kjøpt nok et uringlass forresten, slutta å handle flere om gangen nå. Det er blitt en prinsippsak, jeg håper dette er siste kontroll før fødsel! Nå er det jo ni dager etter terminen, så det er ikke lenge til Oscar Mathias får en lekekamerat nei :-) Har du hørt at Hege har vært på sykehuset? Dro inn dit kl 04 mandag morgen med kraftige rier som etterhvert dabbet av. Ble sendt hjem i går kveld med smertestillende og litt å sove på. Sov visst et par timer før riene kom tilbake med 10 - 15 min mellomrom. Det er så spennende!! Virker som om ting tar tid, men at hun er ved godt mot :-) Stoooor mage klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8012786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei.... Oscar Mathias er mye bedre nå ja, vi har tilogmed turt å reise ut en tur idag til Lillestrøm. Svigermor er her, men det har ikke kommet noen beroligende ord enda for Oscar har vært ganske så fin ikveld. Håper også for deres del at det er siste kontroll imorgen.. Må være helt forferdelig å vente på at noe skal skje... Har ikke hørt at Hege har vært inne nei, så spennende. Mulig hun er mamma nå tenk på det.. Blir rart å se dere uten mager gitt. Thihi. Imorgen skal vi bare kose oss med å gå tur og vise Bestemor helse stasjonen også skal vi bake boller (det har vi selvfølgelig ikke godt av men men) På torsdag tror jeg vi skal på strømmen storsenter og shoppe. JUHU! Så på fredag skal vi til oslo og møte tante og hva vi skal der vet vi ikke enda... Og lørdag blir det fullt hus her med bestemor, bestefar, tante, onkel, mamma og pappa og oscar. Puh tror jeg kommer til å være dønn sliten til søndag ja. Oops glemte at jeg skal jo på kino imorgen også... Masse som skjer fremover... klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8018614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 31. januar 2007 #15 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei Tonje Måtte bare innom januarklubben for jeg var så nyskjerrig på om du hadde født. Håper det har skjedd noe i dag da!!! Hvis ikke så ønsker jeg deg masse lykke til. Hilsen Cecilie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8034777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 1. februar 2007 #16 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei, Cecilie. Ingen fødsel på meg nei, nå er det blitt 11 dager siden terminen! Så det blir februarbaby. Skal på overtidskontroll i morgen, så da får vise hva de sier og hva som skjer. Overtidskontrollen kom litt overraskende på meg. Trodde ikke jeg skulle på det før mandag, sånn at jeg og babyen hadde helga på oss til å samarbeide om fødsel :-) Vi har fortsatt litt tid på oss, så jeg håper jo fortsatt på naturlig fødsel på ABC! Lykke til du også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8040444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei snuppa... Sender MASSE fødestøv til deg så kanskje det blir naturlig fødsel på deg i natt!!!!!!!!! Håper for deres del at noe skjer snart... Idag har vi vært på strømmen storsenter og shoppet litt. Ble ikke ett nytt antrekk på meg, men men.... Imorgen skal vi være med Tante Rita, vet ikke helt hva vi skal enda men mulig jeg prøver å overtale henne til en oslo tur.. Trenger egentlig en ny jeans og iallfall amme bh. begynner å glede meg til søndag jeg nå for det er blitt litt mye stress på meg disse dagene. Puh! men å få vært med søstern imorgen får meg kanskje til å slappe litt av... Nå håper jeg at jeg ikke hører noe mer fra deg før etter fødsel!!! Hihi. Klemmer fra oss!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8047838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 2. februar 2007 #18 Del Skrevet 2. februar 2007 Halloen! Du har litt av et program nå om dagen ja! Ble det noe Oslo shopping med søsteren din i dag? Skjønner at det er deilig å ha en blank dag på søndag hvertfall. Jeg har allerede vært på Ullevål i dag. Var så tidlig ute at vi kom inn før vi hadde time, det var deilig. Tatt CTG, UL og stripping. Kom ikke skikkelig til på den strippingen. Hun fikk bare dratt litt, men det kom noen krokodilletårer fra meg - var ubehagelig ja. Alt står bra til med babyen våres hvertfall! Skal inn i morgen (lørdag) tidlig på ny kontroll, og det er ikke hvilken som helst dag men..... Jeg har bursdag!!!! JUHU!!!!!!!!!! Så det kan jo bli fødsel i bursdagsgave... Får ikke føde på ABC lenger, siden det har gått så lang tid. Så sant ikke babyen skulle komme i rakettfart nå :-) Nei, nå håper jeg også det blir stille fra meg her på BIM en stund fremover. Vil mye heller sende en yggelig sms ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8054406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei hei... Det ble ikke no shopping tur til Oslo nei, men det ble tur rundt nebben og lunsj på Barista. Nam nam det var snadder gitt. Oscar oppførte seg eksemplarisk. Han våknet ca 10-15 min etter at jeg hadde spist. Thihi han har manerer den gutten. Uff hørtes ikke no godt ut med sånn stripping. Men tenk om det blir baby i bursdags gave det hadde vært noe det. Tenker ingen bursdags gaver kommer i nærheten av det. En fødsel er noe helt fantastisk. Synd at det skulle bli sånn at du ikke får føde på ABC lenger da, vet du helst ville det. Men det er jo sånn når man går over så blir det vel vanlig sykehus. Regner med at det blir Ullevål på deg da? Får håpe alt går bra og at babyen ikke har spist seg altfor stor;-) Hihi.... Ikveld skal vi spise pizza (hjemmelaget) det blir godt... Og bare slappe av(eneste kjipe er at jeg ikke får sett Supernatural, en serie på tvn som jeg følger med på..) Jeg er litt hekta på tv kan du si.. Får jo ikke sett på tv når vi har besøk for da blir det bare mas om hvor bråkete det er etc... Nei nå får jeg hjelpe min kjære.. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8060339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei.. Gratulerer så mye med prinsessen!!!! Håper alt står bra til med dere og håper dere kommer på treff 15 januar?!?! Her i huset går alt i sin vante gang her, Oscar sover akkurat nå vi får håpe han ikke tar all nattesøvnen sin nå... Vi passer Ludvik(nevø 4 år) idag til imorgen. Sukk han har feber så jeg håper han er frisk til imorgen for jeg skal på mitt første barsel treff, og kan ikke tenke meg at han synes det er så veldig gøy å være med på. Jeg er kjempe spent på å høre hvordan fødselen var!!! Håper dere koser dere masse hjemme og gleder meg til å se dere.. Klemmer fra oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8147688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 11. februar 2007 Halla! God morsdag!!!! Håper dagen har vært fin?!?! Her i huset har det vært litt slit idag, Oscar har vært veldig grinete idag. Tror han har hatt veldig vondt i magen stakkars. Så jeg har bestemt meg for å slutte og gi morsmelk og bare gi erstatning. Jeg spiser en del sterk mat som han reagerer på gitt. Og jeg vil ikke slutte å spise det jeg liker best. Uansett virker han mer fornøyd med erstatning alikevel. Store nyheter: Oscar rullet fra mage til rygg alene på fredag JUHU. Har vel gjort det tilsammen 7 ganger nå. 5 å fredag og 2 idag. Tror han er tidlig ute med det. Får spørre når jeg skal på 6 ukers kontroll på tirsdag. Var på barsel treff på fredag(hadde ludvik til Rita kom å hentet han kl 12.55) Det var da 5 min til treff, hun kjørte meg opp så jeg rakk det akkurat. Vet ikke helt hva jeg synes om gjengen, tror ikke vi kommer til å møtes så veldig ofte. Vi var litt forsjellige ja. Jeg pratet mest så pratesyk som jeg er. Bla bla om fødsel etc.. he he he. Men det var ei som faktisk bor her i Mor sme`s vei. Hun var mer på min alder også så kan jo være jeg prøver å bli mer kjent med henne. Håper dere er i form til å komme på treff 15.. Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8187008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
propella Skrevet 12. februar 2007 #22 Del Skrevet 12. februar 2007 God dag! Ja, jeg skal prøve å komme meg på treff på onsdag. Må jo bli trangt om plassen, regner det er mange som kommer med barnevogner nå. Fødselen var helt utrolig! Skal prøve å legge ut fødselsistorien, hvis ikke kommer jeg sikkert til å skravle masse om den når vi treffes ) Fikk gelekur som virkelig gjorde susen, det ble en intens og rask fødsel på føde A. Nesten for rask for mor og barn, men det gikk jo bra. Hadde en natt på barsel A, siden jeg besvimte 2 ganger etter fødselen. Så kom jeg til ABC søndag morgen og var der i 2 netter. Veldig fornøyd med oppholdet på Ullevål. Nå nyter vi familielivet her hjemme. Min kjære samboer ha vært hjemme etter fødselen, men skal prøve å forlate jentene sine et par dager denne uka og sette seg under leselampa på Blindern. Blir nok ikke helt lett i begynnelsen tenker jeg... Lille Ella har hatt et par netter hvor hun har oppført seg eksemplarisk, mens andre netter holder hun pysjamas party i noen timer... I natt kom hun seg i kurven sin ca 12.30, ammet kl 5, sov videre i kurven sin til ca. 10.30! Da var det en glad og utvilt mamma som våknet med brystspreng. Har ikke funnet noe ut av rytmen hennes ennå. Hun er jo bare ei uke gammel, så vi trenger litt mere tid på oss. Uansett så sjamerer hun foreldrene sine i senk og det er mange som kommer for å hilse på! Har vært en del besøk her og jeg synes det har vært slitsomt til tider, så det blir godt når det roer seg litt tenker jeg... Da sees vi sikkert på onsdag, da skal Ella få treffe Oscar Mathias :-) Så sant vi kommer oss ut av døra i tide, ho ho.. Klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8195591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei... Så fint navn dere har valgt!!! Men jeg må minne deg på at treffet er torsdag og ikke onsdag!!! Thihi har amme tåka kommet og tatt deg??? Her kanskje spøker det for treff for Oscar Mathias er blitt litt syk. Forkjøla med hosting og litte bitt feber. Åh sukk heldig dere som for sove til 10.30, ikke her nei... Som regel mat kl 01 og kl 05 og da kl 05 sliter vi med å sovne igjen. Etter mye om og men sovner vi vel 06,30 og våkner igjen i 08.00 tiden. Da er vi lys våken gitt. Du skal vel ikke tilfedigvis kjøre på torsdag? Tenkte kanskje hvis du har bil kunne vi satt på og mulig blitt svippet hjem igjen da kan jeg bare ta med bil stol og bagen til vogna og ikke vogn. Med tanke på og være minst mulig ute... Gi beskjed om du kan. Ellers blir det nok bussing på oss... Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8197623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #24 Del Skrevet 13. februar 2007 God morgen Glem det med at Oscar er blitt litt syk, sukk han har mer eller mindre gråti i hele natt. Her har det blitt tre timer søvn og det er ikke sammenhengende. Så nå venter vi bare på at vi skal til legen på helsestasjonen... Oppdaterer senere om hva som blir sagt og gjort der! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8205750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei.. 6 ukers kontrollen gikk bra han er en topp 10. han klarer tilogmed og rulle fra mage til rygg nå og løfter seg opp på armene. Dette er visst veldig tidlig sier alle. Han er en sterk gutt. Men vi må nok avlyse treff imorgen vi. han er fortsatt syk desverre. I natt har han hatt feber hver gang smertestillende har gått ut. Ikk særlig gøy. Vi begynner å bli slitne ja... Kos dere på treff, håpes vi sees snart! Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7876177-tonje-er-du-her-med-r%C3%B8d-koffert/#findComment-8220433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå