Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei Jeg fikk beskjed av legen min om å ta Ecovag mot mulig soppinfeksjon, men fant ingen informasjon om at dette var noe gravide kunne ta. Min søster sa jeg kunne trygt ta canesten for det har hun tatt flere ganger, så jeg kjøpte en èngangs"dose". Jeg tok den i går kveld, men det kan være at jeg ikke har fått ført den langt nok inn? Når jeg gikk på do i dag tidlig så kom det nemlig noe hvitt pulver på papiret. Er det noen andre som har erfaring med canesten? håper på svar..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har brukt Canesten tidligere (før gravid) og det samme skjedde med meg morgenen etter, men infeksjonen forsvant den. Har og hatt en liten infeksjon nå som gravid og legen sa jeg kunne ta en canesten om jeg hadde symptomer som kløe og ubehag, men hvis jeg ikke kjente noe ville kroppen ordne opp i det selv.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Det hvite pulveret er helt normalt. Jeg og syns det var litt rart, spurte legen. Han sa det var normalt.
Yuna Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Det er veldig mye overflødig fyllmasse i canesten-pillene. Dessuten består de av samme masse som vanlige piller, så er helt normalt at det kommer ut pillerester. Jeg har flere ganger brukt canesten,og har funnet pillerester to dager etterpå til og med.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk for svar Ikke lett å vite når jeg aldri har brukt det før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå