Gå til innhold

Sover dere på dagtid


♥Tiny

Anbefalte innlegg

mens ungen(e) sover???

 

Har vært så vanvittig trøtt de siste 2 dagene (min egen feil da), så når snuppa har hatt første duppen tok jeg en dupp også! Deilig var det :)

 

Var ikke noe flink til det i begynnelsen, når vi kom fra sykehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sov mer på dagtid de første mnd etter Oda kom, var ganske sliten så jeg måtte for å holde meg våken med sambo om kvelden. Nå gjør jeg det innimellom, spesielt hvis eg legger meg sent og Oda står opp tidlig:-) I dag våknet hun 6, jeg ammet henne men hun sovnet ikke igjen, så vi stod opp kl 7. Fikk lekt litt, byttet bleie og grøt og så sovnet hun igjen etter 2 1/2 time. Og da sov jeg i litt over en time før Adrian våknet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det en del i perioder... Jeg er alene med Emma og da er det bare oss to å ta hensyn til som er veldig greit. Hun sover lite på dagen, men når jeg legger meg sammen med henne så klarer vi som regel å få til noen timer... Hun er flink til å sove når jeg sover, men har ikke helt skjønt at hun kan sove når jeg er våken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til jeg legger meg mens Maja sover, det går vel i perioder. Akkurat nå for tiden sliter jeg med å sove om natta, så jeg bruker hver ledige stund til å slappe av på sofaen (får ikke sove da men). I begynnelsen sov jeg så mye jeg kunne pga jeg mistet en del blod og var trett og slapp etter fødsel. Så ja, en del soving her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å ta en dupp i blant, men Karsten sover som regel bare en halv-time av gangen. Da rekker jo ikke jeg å sovne før han står opp igjen... Men det ser ut som at når vi legger oss sammen i senga vår kan han sove litt lenger i blant... Så nå hender det at jeg går og legger meg sammen med ham rett og slett for å få ham til å sove mer. (Fin unnskyldning, ikke sant?!) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde snuppa på 2,5 år hjemme med meg og babyen de første 3 månedene, så da var det ikke mulig å ta seg lur. Så nå har jeg vent meg til det, så da blir det ingen soving. Med første snuppa pleide jeg å sove to ganger om dagen med henne, var helt utslitt av å få en liten en i huset da gitt..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender ganske ofte at jeg sover når han tar sin første lur. Det er ofte fra 09.30- ca 11. da er det deilig for mamma og slappe av litt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sover ikke på dagen, men på kvelden skjer det rett som det er (mannen min mener det er hver dag;-) ) at jeg sovner når jeg skal legge de to største. Har vel hendt at jeg tok kvelden der og da, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg klarer det ikke! Har hatt et par netter med 2-3 timer søvn, og da har jeg insomnia på dagtid. Får rett og slett ikke sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...