mamma39 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 iden mannen min har psykiske problemer, så må han han ha støtteaperate inn i bilde. psykogen tenker da også på barna, siden pappan dems er syk, så har søkt på besøkshjem til barn, støttekontakt, og barnhage til de 2 minste. kan du se om vi får dette.? eller må vi mase(krangle) oss til det. mannen min er innlagt på pyk.senter og har vært der i 8 mnd. derfor tenker vi på barna oppi dette. har trots alt 5 stk. også er det med psykisk syk ikkke sant, mange som tenker ensidig da. kan du se hvordan det går med barna og meg da oppi dette her. unnskyld masingen.barna er født, 300193 130195 141298 4901 14803 mannen min 170867 jeg født 271067
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Ser ut som du må masse en del på barnevernet for og få et besøkshjem til de.Ser ut som de ikke havner sammens,men blir flere besøkshjem.Bhg plass det får du veldig lett.Får opp at det blir en hard kamp om støttekontakt. De barna som er gammlas ser ut til og slite veldig med at faren er syk.Tenker mer på det en hva de vil fortelle. Du har det hardt,men du vil greie deg igjenom dette når du får mer hjelp enn nå.Alt du har og gjøre er og ta tiden med hjelp og masse en del og stå på.Finn ut alt om hva du har krav på og ikke. Lykke til
mamma39 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Fikk en tøff beskjed fredag ang. dette. får antaglig mer beskjed til Tirsdag/onsdag. Kan du se hvordan den beskjeden blir posetiv eller negativ??? Kan jo si jeg nesten helt til kjelleren. har ikke noe med forholdet til gubben. men ungene og meg for og si det sånn.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 ser ut som det blir en negativ beskjed.Du må virkelig jobbe hardt for og få det til.Men blir verd det til slutt.
mamma39 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 så da blir det ikke besølshjem, barnehage osv. ? det er angående dette.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 får opp negativ.Er ikke sikkert du får det med det første.Men du kommer til og få det.Håper at jeg tar feil og at du får det.For du trenger det virkelig.
mamma39 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 mannen min 170867 jeg født 271067 Kan du se hvordan det går med oss, 2. Går det bra med oss? vet mannen min er veldig langt nede, langt langt nede. kommer han seg opp igjen. Eller tar lhan livet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå